Rock Werchter 2026

Vanaf nu weer Dinsdag - Vrijdag voor de komende weken? De forumdiscussies tonen aan dat het lang begint te worden zonder aankondiging. Nog even en het gaat weer full on over Pommelien Thijs

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Vanaf nu weer Dinsdag - Vrijdag voor de komende weken? De forumdiscussies tonen aan dat het lang begint te worden zonder aankondiging. Nog even en het gaat weer full on over Pommelien Thijs
Nope, ik wil het over Yong Yello hebben. Wat een concert was dat zaterdag in de AB. Mag van mij een redelijk hoge spot krijgen in de Barn.

• Geweldig
Waarderingen: WanWalrus
Didn't even realise until you both wrote here but I actually watched them! Never knew the name of who I was watching!

David Byrne is al vaker benoemd, die mag zeker doorkomennnnn
Just Mustard is volgens mij ook vaste gast bij The Cure?
Getdown services kan z.g.a. op elk festival terecht komen, of op meerdere in BE/NL
THe Last Dinner Party; die zijn voor mij gevoel al echt vaak geweest de laatste jaren. Maar Werchter en herhaling gaan goed samen. Ik heb liever wat anders voor de hogere spots.
Van The Flaming Lips ken ik niet veel, uit mijn hoofd alleen ; Race for the price. Wat ik wel tof vind.

maar alles van Lattitude kan van Rock Zottegem, tot Lokerse, tot Werchter terecht komen lijkt me.

Ik ben nog steeds wel benieuwd wat de naam gaat zijn die alle kaarten opnieuw gaat schuffelen. Ik heb nog niks voorbij zien komen waarvan ik denk. Dat verandert nu echt een heleboel.

• Leuk
Waarderingen: b_giel
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat de naam gaat zijn die alle kaarten opnieuw gaat schuffelen. Ik heb nog niks voorbij zien komen waarvan ik denk. Dat verandert nu echt een heleboel.
Der gaat waarschijnlijk ook niet een naam komen zoals Linkin Park, Foo Fighters of Dua lipa die zo snel hun kaarten uitverkopen op basis van alleen hun

From Latitude I think Teddy Swims, The Last Dinner Party, Getdown Services and English Teacher will all appear at Werchter

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Lewis Capaldi into Mumford & Sons is een instant sell-out. Zeker als je er iets als The Last Dinner Party nog voor plakt.

Keo, Florence Road, Just Mustard voor op The Slope. Dry Cleaning in de KlubC op zondag? Undercard wordt dit jaar briljant denk ik...
Dry Cleaning zou zomaar Live is Live op de Nick Cave dag kunnen worden, stonden bij hem in het voorprogramma in Amsterdam.

Users who are viewing this thread