Rock Werchter 2026

Rosalia komt morgen met een nieuwe single van haar te verschijnen album LUX (Release 7 november 2025). Wie weet gaat ze toch nog touren.
Ik zie die eerst een stadion tournee proberen doen in Spanje en heel erg grote zalen in Noord Amerika vooraleer ze naar Europa afzakt.

Ik zie hier veel animo passeren voor Jack White op Werchter. Speelt hij veel liedjes van The White Stripes of meer solowerk?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Is Paul Weller the type that would be booked? Just been announced for Margate on the Friday of Werchter weekend but nothing until the following week.

• Leuk
Waarderingen: rw83
Rosalia dropte een nieuw nummer en brengt eind volgende week een nieuwe plaat uit. Kanshebber om voor een derde keer de Barn in brand te komen steken?

Kan ook zijn dat deze week volledig aan Graspop is trouwens. Maar kan me vergissen.

Rosalia dropte een nieuw nummer en brengt eind volgende week een nieuwe plaat uit. Kanshebber om voor een derde keer de Barn in brand te komen steken?
Als ze nog steeds akkoord gaat met Barn ... Niet twijfelen dan als Werchter zijnde. Fantastisch twee jaar geleden!

Users who are viewing this thread