Rock Werchter 2026

Heeft jaren later gezegd dat het artiestenbudget op was voor de Marquee.

En als je die affiche van 2009 bekijkt, zal dat ook wel zo geweest zijn. Dat krijg je nu niet meer voor elkaar.
Zij waren toen ingevallen als vervanger voor The Flaming Lips, niet meer of minder.

Hoezo? Ik heb bij The xx net een ‘jonger’ gevoel dan Florence, qua doelgroep. Mede dankzij Jamie.
The xx is toch iets alternatiever en minder hits, lijkt mij. Zou mij verbazen als die een volle wei trekken. En dat zou jammer zijn.

En welk nieuws van welke festivals kunnen we vandaag verwachten? Wanneer deze week zal Best Kept Secret de eerste worp namen bekendmaken?

Basement Jaxx kwam dit jaar met een stevige live comeback met een grote show in Coachella USA en een uitgebreide tour in het VK en Ierland. Nu hebben ze net enkele concerten in Australie bevestigd voor februari en maart 2026. Hoe groot is de kans dat ze nog eens op Rock Werchter 2026 optreden zoveel jaren later? (1999, 2001, 2004, 2009 tw classic)

En welk nieuws van welke festivals kunnen we vandaag verwachten? Wanneer deze week zal Best Kept Secret de eerste worp namen bekendmaken?
Waarschijnlijk morgen. Dan komen in ook de namen van Primavera Sound Porto en Piknik i Parken die in hetzelfde weekend zitten. En ook We Love Green komt heel snel met namen.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Waarschijnlijk morgen. Dan komen in ook de namen van Primavera Sound Porto en Piknik i Parken die in hetzelfde weekend zitten. En ook We Love Green komt heel snel met namen.
Dinsdag Pohoda Festival met een nieuwe headliner om 9h (The Cure of Florence and the Machine) nadat Gorillaz al was bevestigd. En wie weet ook Rock Werchter?

Ik zou denken graspop vandaag of morgen wel met een eerste aankondiging
Werchter komt morgenochtend weer neem ik aan. Hebben Werchter en Graspop wel eens op dezelfde dag een aankondiging gehad want anders verwacht ik Graspop vandaag.

Werchter komt morgenochtend weer neem ik aan. Hebben Werchter en Graspop wel eens op dezelfde dag een aankondiging gehad want anders verwacht ik Graspop vandaag.

Ja, is wel eens voorgekomen, Graspop om 10:00 en toen Werchter nog in de middag ergens, dacht ik. Dus dat loopt elkaar niet in de weg!

Jammer genoeg geen The Beaches op RW 2026. Vanaf 2 tem 24 juli volgend jaar spelen ze diverse concerten in Noord-Amerika.
Godzijdank, die heb ik nu al wel zovaak gezien ondertussen. En als je ze heel graag wil zien dan kun je ook naar hun concert gaan.

Users who are viewing this thread