Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik lees weinig over Sombr. Zal hij nog een festivaltour doen? Voor zover ik weet nog nergens aangekondigd, maar hij heeft wel het momentum nu. Waarschijnlijk houdt dat momentum nog wel even aan, dus wie weet voor 2027.
Puscifer net ook nieuwe single gelost (nieuw album in februari) met tour data in de VS tot midden mei. Maynard zit met A Perfect Circle in juni al in Europa, in juli nog wat festivals met Puscifer ook?
Puscifer net ook nieuwe single gelost (nieuw album in februari) met tour data in de VS tot midden mei. Maynard zit met A Perfect Circle in juni al in Europa, in juli nog wat festivals met Puscifer ook?
We hebben met enkele forumleden weer een draft gehouden! Ditmaal hebben we onze focus gericht op de toekomst. Stuk voor stuk hebben we ons trachtten in te beelden hoe een affiche van Rock Werchter en Pinkpop er zou kunnen uitzien binnen 5 jaar, in 2030.
Vanaf vandaag kun je dan ook stemmen op de beste line-ups die daar uit zijn voort gekomen. Je mag 4x een combiticket uitdelen en 1x een dagticket voor RW-organisatoren en 2x een combi en 1x een dagticket voor Pinkpop-organisatoren.
Stemmen mogen rechtstreeks gestuurd worden naar mij via pm.
Tromgeroffel! Alle namen werden ingegeven! Het boeken van júllie Pinkpop of Rock Werchter zit erop. Vanaf vandaag wordt de kroon geplaatst op weken puzzelen, zoeken, research en frustraties uitlaten wanneer iemand een naam voor je neus wegkaapt.
Vanaf vandaag mogen de vijftien deelnemers hun affiches voorstellen aan het grote publiek om zo veel mogelijk tickets in de wacht te slepen.
Er mag per keer 4x combi-ticket en 1x dagticket uitgedeeld worden aan deelnemers van RW en 2x een combiticket en 1x dagticket voor Pinkpop. Stemmen doe je door mij een pm te sturen.
Al eerder opgegooid hier, maar : The Gathering zou ook erg mooi zijn in The Barn.
Wel ook een kanshebber voor Graspop uiteraard
Nu voor SwedenRock bevestigd begin juni dus er zullen zeker meer festivals bij komen.
Al eerder opgegooid hier, maar : The Gathering zou ook erg mooi zijn in The Barn.
Wel ook een kanshebber voor Graspop uiteraard
Nu voor SwedenRock bevestigd begin juni dus er zullen zeker meer festivals bij komen.