Vorige keer (2019) stond hij Sub voor Sabaton. Denk dat die plek nog wel geld in dat geval.vraag me af op welke positie die zou belanden op graspop
Vorige keer (2019) stond hij Sub voor Sabaton. Denk dat die plek nog wel geld in dat geval.vraag me af op welke positie die zou belanden op graspop
Maar Muse is niet relevant voor GMM.Het nieuwe album van The Rasmus is heavy dan de vorige. Ik denk dat ze het leuk zouden vinden op het Jupiler Stage. (Als we besluiten dat Muse relevant zou zijn op GMM, dan geldt dat ook voor The Rasmus, toch?![]()
Rob Zombie heeft al een keer de North (volgens mij toen de main2) afgesloten.Vorige keer sub dus lijkt me gewoon hetzelfde?
Nu ik ernaar kijk was dat best een sterke dag eigenlijk met Gojira, Def Leppard, Sabaton, Kiss, Rob Zombie, In Flames, Whitesnake
Bijna allemaal bands die al eens hebben geheadlined, en dat allemaal op 1 dag
Denk dat Rob Zombie ook wel north zou kunnen headlinen als hij een keer zijn volledige show meebrengt naar Europa, maar in een jaar met een overbod aan headliners zal dat wel niet gebeuren. Los van dat de kans natuurlijk klein is dat hij naar Europa komt en festivals gaat doen
Ik ben het ermee eens, maar niet iedereen op het forum denkt er hetzelfde overMaar Muse is niet relevant voor GMM.
Zo dacht ik ook, maar als je hun Hellfest optreden van vorig jaar bekijkt was de setlist wel echt aangepast aan het festival waar ze stonden. Zo goed als hun hele setlist bestond uit de harde nummers uit hun repertoire, met ook nog een Gojira cover ertussen. De laatste single, die tevens uitkwam de dag dat ze daar stonden heeft er breakdowns en echt hevige gitaren inzitten, het laatste album dat ze hebben uitgebracht is wel echt Graspop materiaal. Ook stonden ze vorig jaar op meer rock/metal festivals.Maar Muse is niet relevant voor GMM.
That's a very interesting question, indeed. As far as I understand, Volbeat are the biggest of the expected names so far? I don't think that they can carry that Thursday on their own - at least not with a lengthy tour just months before the festival. They would either need a strong co-headliner or stronger undercard to sell out that day.Ik ben nog altijd benieuwd wie het ticketmonster van donderdag wordt, aangezien dit op papier toch altijd de moeilijkste dag is om uit te verkopen. En als we naar vorige jaren keken stond daar altijd wel een hele grote naam: Iron Maiden, Guns n' Roses, Tool.
Denk dat sabaton toch wel meer kaarten verschuift in belgie dan volbeatThat's a very interesting question, indeed. As far as I understand, Volbeat are the biggest of the expected names so far? I don't think that they can carry that Thursday on their own - at least not with a lengthy tour just months before the festival. They would either need a strong co-headliner or stronger undercard to sell out that day.
Do we have any realistic ideas about other bands that could be Thursday's main headliner? BMTH (could go to Werchter) or Sabaton don't seem to be as big as Volbeat. Others like MCR, Slayer, SOAD etc remain quite unlikely.
I'm really curious to see what they might be cooking up in Dessel.
Lijkt te kloppen.Denk dat sabaton toch wel meer kaarten verschuift in belgie dan volbeat
In het VK ook.Denk dat sabaton toch wel meer kaarten verschuift in belgie dan volbeat
Mocht Muse ooit aanwezig zijn op GMM, dan is dat voor de liefhebbers helemaal mooi meegenomen... Ik zou gewoon uit nieuwsgierigheid naar het begin kijken en als ik niet overtuigd ben, ga ik een biertje drinken (zoals dit jaar voor NIN!Zo dacht ik ook, maar als je hun Hellfest optreden van vorig jaar bekijkt was de setlist wel echt aangepast aan het festival waar ze stonden. Zo goed als hun hele setlist bestond uit de harde nummers uit hun repertoire, met ook nog een Gojira cover ertussen. De laatste single, die tevens uitkwam de dag dat ze daar stonden heeft er breakdowns en echt hevige gitaren inzitten, het laatste album dat ze hebben uitgebracht is wel echt Graspop materiaal. Ook stonden ze vorig jaar op meer rock/metal festivals.
In mijn ogen heeft Muse zich wel echt bewezen dat ze op metalfestivals een plek kunnen krijgen! Vond het muzikaal zelf beter passen dan Nine Inch Nails, al was ik ook super blij deze hier te hebben gezien.
I think BMTH is bigger than VOLBEAT. ReallyThat's a very interesting question, indeed. As far as I understand, Volbeat are the biggest of the expected names so far? I don't think that they can carry that Thursday on their own - at least not with a lengthy tour just months before the festival. They would either need a strong co-headliner or stronger undercard to sell out that day.
Do we have any realistic ideas about other bands that could be Thursday's main headliner? BMTH (could go to Werchter) or Sabaton don't seem to be as big as Volbeat. Others like MCR, Slayer, SOAD etc remain quite unlikely.
I'm really curious to see what they might be cooking up in
Je pense que BMTH est plus grand que Volbeat... absolument !
![]()
yeah local markets differ quite a bitHuh, I may have misjudged Volbeat a little then. Over here in Germany, they are selling out their shows in no-time, headlining Rock am Ring etc.
Sabaton aren’t quite there yet but I guess that’s different in every country.
Hier in Nederland is Volbeat ook een stuk groter dan alle andere genoemde bands, ze hebben net de ziggo dome en de ahoy bijna uitverkocht, is toch boven de 30k tickets. Sabaton heeft al moeite met een ziggo dome.Huh, I may have misjudged Volbeat a little then. Over here in Germany, they are selling out their shows in no-time, headlining Rock am Ring etc.
Sabaton aren’t quite there yet but I guess that’s different in every country.
Wie is die tweede headliner? De derde onleesbae is bring me the horizon denk ik?Bekijk bijlage 16421
Mogen van mij wel door komen: Trivium, P.O.D. , Soilwork, The plot in you, The Browning, Bad Omens, BMTH, RIvers of Nihil, Ensiferum
Bad Omens en BMTHWie is die tweede headliner? De derde onleesbae is bring me the horizon denk ik?