Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
4x in 4 jaar (mochten ze er staan) vind ik persoonlijk alsnog best veel. Maar goed, dat is persoonlijk. Als ze iets exclusievers kunnen boeken dan graag.
Grappig. In mijn wereld is Chappel Roan nog geen (absolute) headliner voor Werchter, laat staan eentje die dit opeist. Die mag het eerst eens als co-head bewijzen of beter nog op de spot van Raye afgelopen jaar. Werchter is in die zin conservatiever met snel groeiende popnamen een headlinepositie geven.
Grappig. In mijn wereld is Chappel Roan nog geen (absolute) headliner voor Werchter, laat staan eentje die dit opeist. Die mag het eerst eens als co-head bewijzen of beter nog op de spot van Raye afgelopen jaar. Werchter is in die zin conservatiever met snel groeiende popnamen een headlinepositie geven.
1) De graadmeter voor een tour van Pearl Jam is al jaren "De Griek". Hij meldt dat Pearl Jam volgend jaar gaat touren. Hij heeft in augustus of september Eddie Vedder ontmoet op een concert van Neil Young (als ik het goed begrepen/onthouden heb). Hij heeft zelfs fier een foto als bewijs gepost. Vedder heeft hem gezegd dat Pearl Jam volgend jaar op tour gaat.
2) De Schuerkalender waar twee keer letterlijk in staat: "See you next year" en dit twee keer met de bandnaam "Pearl Jam" erbij.
3) De "Dark Matter-tour" heeft tot nu toe slechts 6 Europese optredens bevat. Zeer weinig. Dit was ook tijdens Rock Werchter, maar ze hebben de voor hen traditionele route Ziggo Dome - Rock Werchter toen verrassend niet gedaan. Omdat ze dit een ander jaar gingen doen?
Kan helemaal anders uitdraaien ook natuurlijk, maar aanwijzingen zijn er wel.
Yungblud is met zijn samenwerking met Ozzy en Aerosmith en zijn nieuw album toch enorm gegroeid. Hij mag van mij wel terugkomen als er niet voldoende kwaliteitsheadliners of co-headliners op de main zijn, veel songs van hem zijn toch nieuw dan dus de setlist zal veel verschillen met die van 2025 RW.
Zijn zangstijl is met het nieuwe album veel veelzijdiger geworden. En voordeel hij tourt in de buurt (Hurricane Festival al bevestigd voor 2026).
De regel zou moeten zijn dat een artiest elke keer mag terugkomen als hij een nieuw album of nieuwe show brengt.
Concert van Lola Young in de Roma afgelast! Wellicht imo mag je haar ook schrappen voor festivals 2026.
Ze zal lange tijd in een beschermde omgeving nodig hebben om haar demonen kwijt te geraken. Hopelijk komt ze er sterker uit.
Concert van Lola Young in de Roma afgelast! Wellicht imo mag je haar ook schrappen voor festivals 2026.
Ze zal lange tijd in een beschermde omgeving nodig hebben om haar demonen kwijt te geraken. Hopelijk komt ze er sterker uit.
Het optreden van haar in de ROMA was gepland op 21 mei dicht bij de zomerfestivals. En ze sprak in een bericht nadien dat ze 'tijd voor zichzelf nodig had' en dat ze alle toekomstige concerten zal annuleren. Dus voor de festivals waar ze in juni tem augustus zou verschijnen en een contract voor had, die gaan ook allemaal de facto niet door.