Rock Werchter 2026

Ik snap niet wat Lewis Capaldi heeft gedaan om opeens tot headliner bestempeld te worden. Prima singer-songwriter om zijn hits op de 19 uur spot op de weide los te laten maar dit is toch geen afsluitende act?
Iemand dient de Sam Fender positie dit jaar in te vullen

Mis ik iemand?

Kanshebbers:
The Cure
The XX
Lewis Capaldi
Gorillaz
Twenty One Pilots
Chappell Roan
Mumford & Sons
Foo Fighters
Doja Cat
Sabrina Carpenter

Minder kans?
Turnstile
Bring Me The Horizon
The Strokes
Lorde
Doechii
Tyler, The Creator

Pukkelpop?
Florence + The Machine

Out:
Linkin Park
Iron Maiden
System Of A Down
Pearl Jam en Muse. Daar zijn minstens evenveel aanwijzingen voor (Vedder die aangeeft dat Pearl Jam volgend jaar gaat touren en voor Muse meer dan waarschijnlijk een nieuw album) dan voor bv Chappell Roan.

Ik snap niet wat Lewis Capaldi heeft gedaan om opeens tot headliner bestempeld te worden. Prima singer-songwriter om zijn hits op de 19 uur spot op de weide los te laten maar dit is toch geen afsluitende act?
De man heeft.. best wel veel hits? En veel hits hebben betekent vaak dat je wat hoger komt te staan op affiches sow.

Mis ik iemand?

Kanshebbers:
The Cure
The XX
Lewis Capaldi
Gorillaz
Twenty One Pilots
Chappell Roan
Mumford & Sons
Foo Fighters
Doja Cat
Sabrina Carpenter

Minder kans?
Turnstile
Bring Me The Horizon
The Strokes
Lorde
Doechii
Tyler, The Creator

Pukkelpop?
Florence + The Machine

Out:
Linkin Park
Iron Maiden
System Of A Down
Doja en Sabrina zie ik niet gebeuren op Rock Werchter tbh

Beetje een raar geval he dit. Probleem is dat die man alléén maar ballads heeft die allemaal nog op elkaar lijken. Beetje zoals Tom Odell, al heeft zelfs die laatste wat meer variatie in z'n muziek.
Het is wel een goede muzikant en grappige gozer. En ondanks al het verschrikkelijke wat hij heeft mee gemaakt, blijf ik erbij dat zijn muziek niet geschikt is voor een headliner show op een Werchter of Pinkpop. Zeker wel hoog op de line up. Maar in mijn ogen niet sterk genoeg om een dag te dragen.

Oasis gaat met deze tour nooit in Belgie spelen, als je ziet waar ze spelen allemaal stadions die rond de 70000 man aankan. In belgië zijn er zo'n stadions niet! Dus als je Oasis wilt zien zal je naar Nederland, Frankrijk of Duitslans moeten gaan.
Manchester was Heaton Park. Weides zijn dus niet uitgesloten.

Oasis gaat met deze tour nooit in Belgie spelen, als je ziet waar ze spelen allemaal stadions die rond de 70000 man aankan. In belgië zijn er zo'n stadions niet! Dus als je Oasis wilt zien zal je naar Nederland, Frankrijk of Duitslans moeten gaan.
een boutique achtig iets sluit ik niet uit
maar een rock werchter jamais

op de planning staat hier imo amsterdam & rome & belgie

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Probleem is het schema van Oasis ook. Parkeren altijd aantal avonden op 1 locatie. Dat is hier praktisch onmogelijk.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Probleem is het schema van Oasis ook. Parkeren altijd aantal avonden op 1 locatie. Dat is hier praktisch onmogelijk.
Ik snap deze even niet Jimmy. Het is een probleem dat ze met heel hun hebben en houden meerdere dagen in België verblijven?

Ik snap deze even niet Jimmy. Het is een probleem dat ze met heel hun hebben en houden meerdere dagen in België verblijven?
Nee, dat ze nergens een locatie vinden in Belgie voor meerdere dagen. Op Werchter ga je bv.nooit 3 dagen Oasis na elkaar krijgen. Enigste manier hier is in een stadion, maarja vraagt eens aan de politici hoe het zit met het nieuwe stadion op de Heizel😅

• Leuk
Waarderingen: redondo28 en jimmywe
Nee, dat ze nergens een locatie vinden in Belgie voor meerdere dagen. Op Werchter ga je bv.nooit 3 dagen Oasis na elkaar krijgen. Enigste manier hier is in een stadion, maarja vraagt eens aan de politici hoe het zit met het nieuwe stadion op de Heizel😅
Losse dag kan ook misschien? In Chicago stonden ze ook maar 1 keer.

Users who are viewing this thread