ES Primavera Sound Festival 2026

Denken jullie dat morgen de headliners en namen van Primavera via een Spaanse krant al gelekt worden? Zoals enkele dagen terug bij het Oostenrijks festival dat The Cure aankondigde.

12 uur komen ze met de namen zo zijn de laatste berichten

Ik ben benieuwd, de heuidige geruchtenmolen en fake posters vind ik allemaal best prima, maar eerlijk gezegd ook niet heel veel schokkends. Ik hoop ergens wel op iets wat we hier nog niet hebben zien aankomen,

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Tja, zijn nieuwe sound lijkt zich wel beter te lenen voor de alternatieve festivals. En als Sabrina Carpenter kan, waarom niet Bieber?

Zou een verschrikkelijke domper zijn, maar onmogelijk lijkt het me niet.
Een paar 'credible' muziekproducers die zich hebben geprostitueerd om Bieber een nieuw imago te bezorgen, nou nou. Maar Primavera heeft een recente geschiedenis van grote niet-alternatieve namen op het affiche (Maneskin, Halsey, Calvin Harris, Sabrina C). Vanuit dat opzicht is Bieber helaas ook een mogelijkheid.

Een paar 'credible' muziekproducers die zich hebben geprostitueerd om Bieber een nieuw imago te bezorgen, nou nou. Maar Primavera heeft een recente geschiedenis van grote niet-alternatieve namen op het affiche (Maneskin, Halsey, Calvin Harris, Sabrina C). Vanuit dat opzicht is Bieber helaas ook een mogelijkheid.
Volgens mij waren zelfs de Justin Bieber fans niet blij met dat laatste album als je dat zo hoorde. Om juist nu hem wel te boeken zou ik onlogisch niet vinden, want zelfs in de "muziekliefhebbers'" kringen/kanalen zie ik hem niet vee lvooral komer. Terwijl er wel vaker poppy acts zijn gepushed via die weg.

Ik zou niet weten waarom je anno 2025 hem nu moet boeken als Primavera zijnde als je het mij vraagt.

Tickets gehaald (en direct ook vluchten en accomodatie geboekt). Wilde het festival altijd al een keer meemaken, dus ongeacht de lineup. Wordt m'n eerste keer, ben erg benieuwd 😃 Maar... morgen toch heel benieuwd naar de aankondiging!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en dann
Staat al even op de bucketlist maar om een kaartje te kopen zonder line up durf ik me net nog niet wagen. Benieuwd wat morgen brengt!

Hier ook nog even snel accommodatie geboekt gisteren, verder nog niks. Ben heel benieuwd! Plan was de vorige twee jaren ook al om te gaan, maar telkens toch niet van gekomen. Hopelijk deze keer dan echt.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
T/m gister was het € 275, vanaf vandaag t/m maandag als je je als fan registreert € 295, daarna € 350.
Ja, precies. De Fan Sale is trouwens alleen op 29 september. En op 29 september krijg je 15 euro korting als Revolut-klant. Dus dan scheelt het 5 (of max. 20) euro om nog even te wachten op de line-up.

d137e5bec7e97ec17261056c6d827777.png

fd542b8562ca63ce56e6db50a8299aae.png

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Ja, precies. De Fan Sale is trouwens alleen op 29 september. En op 29 september krijg je 15 euro korting als Revolut-klant. Dus dan scheelt het 5 (of max. 20) euro om nog even te wachten op de line-up.

d137e5bec7e97ec17261056c6d827777.png

fd542b8562ca63ce56e6db50a8299aae.png
Je mag er wel nog 17 euro reserveringskosten bijgooien🥲

Nu je het zegt... ik heb in 2022 en 2024 overwogen te gaan en afgelopen jaar daadwerkelijk gegaan, maar stuitte laatst op de 2023 poster en tot mijn verbijstering zag ik Calvin Harris staan. Die 2022 line-up, dat ik toen niet gegaan ben. Beste line-up allertijden van welk festival dan ook. Echt bizar.

Ik hoop het meest op The Strokes, Radiohead, Tyler the Creator, Lorde, The Cure, Gorillaz in die volgorde. Tame Impala had na Radiohead moeten komen maar met die afgrijselijke nieuwe nummers mag Kevin thuis blijven.

Loser is toch gewoon classic Tame Impala? End of Summer inderdaad een nieuwe techno richting (die mij overigens wel bevalt). Ik zou toch eens wachten op het nieuwe album voor je je oordeel klaar hebt. Plus Tame impala zal toch zeker ook hun oudere spul gaan spelen.

Users who are viewing this thread