ES Primavera Sound Festival 2026

Laat ze nog even wachten. Zaterdag gaan we de knoop doorhakken en wil nog graag de goedkope tickets halen als we gaan!

Oei, ik was ook nog plannen aan het maken. Wil een dagje gaan (maar wel een lang weekend Barcelona ervan maken, dus wil liefst ook voor de aankondiging boeken). Is het waarschijnlijk dat er morgen al iets volgt of pas volgende week?

The XX is weer actief op Instagram. Binnenkort meer tourdata? Dan een inkoppertje.

Oei, ik was ook nog plannen aan het maken. Wil een dagje gaan (maar wel een lang weekend Barcelona ervan maken, dus wil liefst ook voor de aankondiging boeken). Is het waarschijnlijk dat er morgen al iets volgt of pas volgende week?
Dagkaarten worden pas na de aankondiging verkocht.

De eerste fake poster😅

Bijlagen

• Screenshot2025-09-20at12_48_45.jpeg.22d68c02dbb2281e70e252a2553f5bf2.jpeg
    Screenshot2025-09-20at12_48_45.jpeg.22d68c02dbb2281e70e252a2553f5bf2.jpeg
    321,1 KB · Weergaven: 99
Das niet zo.. wauw? Gorillaz en Lorde hebben er nog maar pas gestaan en.. Lola Young? Idk.

Insider op efest heeft het over The Cure, Lorde, Gorillaz, The XX en Lola Young.
Hoe betrouwbaar is deze vent? Ik had wel gehoopt op tyler, radiohead en/of strokes. Allemaal niet is wel een teleurstelling, al zijn dit prima namen.

Primavera wordt het helaas niet voor ons komend jaar. En met die namen die genoemd worden vind ik dat ook niet heel erg. Natuurlijk fijne namen maar geen enkele echt must see. Ga jullie avonturen wel weer met plezier volgen hier

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Das niet zo.. wauw? Gorillaz en Lorde hebben er nog maar pas gestaan en.. Lola Young? Idk.
Is toch bij beiden dan 4 jaar geleden. En Lorde stond alleen maar op weekend 2, dus ook niet iedereen heeft ze dan gezien.
Lola Young headliner vind ik ook maar raar, zal wel niet dé grootste naam van de dag zijn.

The Cure en The XX zijn wel namen waar ze al jaren om roepen voor Primavera niet? Goed dat het er eindelijk van komt dan.

Users who are viewing this thread