De vergeten band

Verder denk ik dan nog aan (als ik door mijn collectie scroll):

Air Traffic
Allah Las
Amatorski
Boef en de gelogeeerde aap
Crystal Castles
Das Racist
The Dö
Factory Floor
Holy Fuck
Jack Parow
Razorlight
Superorganism
Tapes N Tapes
Temper Trap
Timber Timbre
Emiliana Torrini
We Are Augustines
The Walkmen
Wye Oak

Bijna allemaal wel een keer live gezien, maar daarna redelijk uit het zicht verdwenen volgens mij

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Verder denk ik dan nog aan (als ik door mijn collectie scroll):

Air Traffic
Allah Las
Amatorski
Boef en de gelogeeerde aap
Crystal Castles
Das Racist
The Dö
Factory Floor
Holy Fuck
Jack Parow
Razorlight
Superorganism
Tapes N Tapes
Temper Trap
Timber Timbre
Emiliana Torrini
We Are Augustines
The Walkmen
Wye Oak

Bijna allemaal wel een keer live gezien, maar daarna redelijk uit het zicht verdwenen volgens mij
Temper Trap heeft qua releases inderdaad niet heel veel spannends meer gedaan volgens mij al hoor ik Sweet Disposition echt nog dagelijks op de radio, zowel het origineel als die Lost Frequencies remix van een tijdje terug. En ook enorm vaak op TikTok de laatste tijd trouwens haha.

Temper Trap heeft qua releases inderdaad niet heel veel spannends meer gedaan volgens mij al hoor ik Sweet Disposition echt nog dagelijks op de radio, zowel het origineel als die Lost Frequencies remix van een tijdje terug. En ook enorm vaak op TikTok de laatste tijd trouwens haha.
Die Axwell & Dirty South Remix vroeger vond ik ook enorm tof.

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Iets te oud voor TikTok denk ik ;-)

• Haha
Waarderingen: puncturewounds
Dada Life:

Don Diablo (volgens mij doet hij nog wel wat, stond ook nog op Pinkpop maar vroeger was hij echt DE shit en nu hoor ik er minder van)

Yeasayer:
Yeasayer jammer genoeg opgehouden te bestaan. Hun debuut draai ik nog altijd grijs. En de andere albums zijn gewoon steady dik in orde.

Customs toevallig dit voorjaar weer eens live gezien. Was echt wel weer leuk gewoon.

Sowieso zie ik hier heel veel bands die ik ooit live zag. Parquet Courts, Infadels, The Rifles en Moke (beiden wel drie of vier keer gezien), A Brand.
Had geen idee dat ze weer terug waren, goed om te horen dat t nog steeds kwaliteit is.

Ik heb er nog wel een paar, vnl. one hit wonders wel:

Ééntje uit België:

En ééntje die de next 'insert soul/jazz name here' zou zijn maar uiteindelijk maar één album heeft uitgebracht:

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Van Crazy Town heb ik Drowning ook helemaal grijs gedraaid, ondergewaardeerde beuker wel. Daarna hoorde je er inderdaad niks meer van.

CAKE hoor ik nog wel regelmatig op Kink voorbij komen en ik meen zelfs dat die nog touren. Zou ik ook geen one hit wonder durven noemen :) Blijft jammer dat Long Time niet op Spotify staat, geweldig nummer.

Users who are viewing this thread