Rock Werchter 2025

De ene staat te vaak en is te oud en de ander staat er vaak dus moet co-head worden snap de logica niet helemaal
De ene staat te vaak en is te oud en de ander staat er vaak dus moet co-head worden snap de logica niet helemaal
Jouw zin heb ik twee keer moeten lezen:). Te oud is ze zeker niet met 39 lentes. En in 2026 is het zeven jaar geleden dat ze op het normale vierdaagse festival Rock Werchter heeft gestaan. Co-headliner is voor haar een promotie. Ze is klein begonnen bij RW 2010 maar had zich opgewerkt tot subheadliner na Mumford and Sons in 2019. Nu is ze mi live een trapje hoger dan Mumford and Sons en trekt ze door haar vele hits meer mensen (dubbel zoveel spotify luisteraars ivm Mumford and Sons).

Ik denk dat Pommelien met nieuw album wel kanshebber is!
Kan ook Werchter Boutique als subheadliner worden of een los event waarbij je geen andere festivals doet. Vijf Sportpaleizen dat is 100.000 man! Ik vind wel dat met een nieuw album je de regel dat je iemand niet twee jaar achter elkaar opstelt mag afschaffen. Zeker als het nieuwe album nog succesvoller wordt dan het vorige.

Florence 2010, 2012, 2015, 2016, 2019 op Rock Werchter net als in 2022 Werchter classic xl. Tussen 2010 en 2019 VIJF keren op Rock Werchter. Welke band doet beter? En nu een uitverkocht Sportpaleis op één dag. Zet ze maar op Werchter als co-headliner.
Ze moet Pukkelpop eerst nog inhalen. :)

• Leuk
Waarderingen: Cel
Kan ook Werchter Boutique als subheadliner worden of een los event waarbij je geen andere festivals doet. Vijf Sportpaleizen dat is 100.000 man! Ik vind wel dat met een nieuw album je de regel dat je iemand niet twee jaar achter elkaar opstelt mag afschaffen. Zeker als het nieuwe album nog succesvoller wordt dan het vorige.
Werchter trekt zich niets aan van die regel :p. Maar ik sluit me wel aan bij sub op bv. Werchter Boutique, dat kan perfect ook.

Jouw zin heb ik twee keer moeten lezen:). Te oud is ze zeker niet met 39 lentes. En in 2026 is het zeven jaar geleden dat ze op het normale vierdaagse festival Rock Werchter heeft gestaan. Co-headliner is voor haar een promotie. Ze is klein begonnen bij RW 2010 maar had zich opgewerkt tot subheadliner na Mumford and Sons in 2019. Nu is ze mi live een trapje hoger dan Mumford and Sons en trekt ze door haar vele hits meer mensen (dubbel zoveel spotify luisteraars ivm Mumford and Sons).
In 2016 heeft ze letterlijk het weekend afgesloten. Ze is al headliner, echt al een poosje.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en festibob
Was wel echt de allerbeste setting, wat een show was me dat!

Zal op Pukkelpop wel een dag mogen afsluiten of met dance act erna, wordt top. 😇
Het allerbeste was skunk Anansie in klub C!

Na afloop op de lege wei gestaan en een stukje Florence meegepakt. Gaf een zeer unheimisch gevoel. Tussen het grindpad en de ingang stond niemand.

In 2016 toch? Stond er toen natuurlijk wel voor het 2de jaar op rij met eigenlijk dezelfde show aangevuld met 5 extra nummers waarvan 2 covers dan nog.

In 2016 heeft ze letterlijk het weekend afgesloten. Ze is al headliner, echt al een poosje.
Ik ze niet terug aan het zakken op de ladder, 2019 was ze co en TW XL 2022 was nog een trapje lager.

Ze is uiteraard welkom, 2019 is al even geleden en haar shows zijn altijd dik in orde.

Lekker, hopelijk Serj komend jaar naar Werchter. Los daarvan word 't natuurlijk sowieso tickets halen voor die tour! ;-)

Nog even een short-out naar 2025

De eerste noten vab "Rebel Rebel " op de radio zojuist en ik sta weer direct terug met mn beide voeten op die nattige wei zondagnacht. De inzet van een geweldige eindshow!

Heerlijk! 2manydj’s was misschien wel het hoogtepunt van mijn festival. Mooie herinneringen!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en slyke
Heerlijk! 2manydj’s was misschien wel het hoogtepunt van mijn festival. Mooie herinneringen!
Ja, idem. Het was gewoon een perfecte ontlading, iets waar ik precies het ganse weekend had zitten op wachten, wat uiteindelijk dan gebeurde.
Gaan we nooit meer op diezelfde manier meemaken, vrees ik.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en JP5
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een overzicht van alle artiesten die genoemd worden op dit forum voor Rock Werchter. Omdat het heel veel pagina’s zijn, is het bijna niet te doen om alles handmatig te verzamelen 😅.

Zou iemand me kunnen helpen door een Voledige lijst te maken van de artiesten die hier genoemd worden A Tot Z, of misschien tips geven hoe ik dit makkelijker kan doen?

Alvast heel erg bedankt! 🙏

Users who are viewing this thread