Lowlands 2025

alsof meer paginas "beter"is, t gaat toch om wat er gezegd wordt, niet de hoeveelheid
Als ik veel wil horen dan luister ik wel naar mn eigen vrouw!
Kesselman even naar je vrouw luisteren of deze post even negeren.

Ik klap m'n laptop dicht, bedankt voor de honderden pagina's voorpret ❤️ Veilige reis allemaal en ik zie jullie in Biddinghuizen.

1755100252236.png

Wij hebben een groepscamping XXL plek die op camping 1 zouden moeten staan, zie alleen niets terug. Spot iemand anders ze wel?

Heb je de nieuwe app van Ticketmaster ook gedownload.
Daar ging het bij mij dus fout.
Ik heb t net nog een keer geprobeerd en ineens staat alles er weer. Hopen dat ie nu blijft hangen, had t ticket wel al eens eerder geopend, maar dat vervalt dus blijkbaar.

Ik heb t net nog een keer geprobeerd en ineens staat alles er weer. Hopen dat ie nu blijft hangen, had t ticket wel al eens eerder geopend, maar dat vervalt dus blijkbaar.
Had het vanmiddag ook nog eens geprobeerd.
En ook bij mij werden de tickets niet geladen.
Dus die app is weer lekker stabiel die ze gemaakt hebben.

Ik ga dit jaar voor het eerst en vraag me af hoe veilig de campings zijn wat betreft diefstal. Gebeurt het veel dat er spullen uit tenten gejat worden of valt het mee? Kan me voorstellen dat een kampeerstoel die je buiten laat staan snel verdwijnt…

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik ga dit jaar voor het eerst en vraag me af hoe veilig de campings zijn wat betreft diefstal. Gebeurt het veel dat er spullen uit tenten gejat worden of valt het mee? Kan me voorstellen dat een kampeerstoel die je buiten laat staan snel verdwijnt…
Of er veel verdwijnt weet ik niet, maar met mijn stoel loop ik geen risico. Die gaat gewoon in mijn tent als ik naar het terrein loop.

Wij laten al jarenlang alles buiten staan: stoeltjes, eten, koelboxen etc. en nog nooit wat van weggehaald! Eveneens niet uit de tent

In de 15 jaar dat ik ga met een grote groep nog nooit wat gestolen uit ons kamp. En we zijn sloddervossen. Dus zou je er niet te druk om maken.

Users who are viewing this thread