Lowlands 2025

Ben wel echt al bang voor wat alles gaat kosten, zonder munten is het toch confronterender denk ik :oops:

Beef Chief, Mitraillet, Okonomyaki, Flevofood, Ban Xeo (nooit gehad op LL, maar op vakantie in Vietnam was dat echt een banger) en Peperwortel (echt mega goed Libanees) zijn mijn aanraders
Die Ban Xeo op DTRH gehad - wel lekker en redelijke portie, toch zou ik het niet nog een keer halen. Redelijk vettig namelijk.

Ben wel echt al bang voor wat alles gaat kosten, zonder munten is het toch confronterender denk ik :oops:
Je hebt inderdaad veel meer auw momenten.
Eerder kocht je een stapel munten, deed handen voor je ogen en zag niet hoe duur het was.
Daarna was het betalen met speelgoed geld.
Nu zal je iedere keer worden geconfronteerd met de prijzen.
Ben benieuwd hoe dat psychologisch gaat zijn.

Die Ban Xeo op DTRH gehad - wel lekker en redelijke portie, toch zou ik het niet nog een keer halen. Redelijk vettig namelijk.
Ah jammer, dan die niet. Het kan heel lekker zijn, maar dan moet het wel goed gemaakt zijn.

Eerste keer Lowlands morgen, dit jaar DTRH en vorig jaar DTRH gehad. Ben benieuwd. Wat is nou een echte no brainer voor food op het terrein?
Wat ik altijd doe is een rondje over het terrein maken. en kijken wat je krijgt voor je geld.
En ik eet altijd het dichts bij de tent waar ik een act daarna wil zien.
Dus daardoor eet ik eigenlijk elke keer wat anders.

Je hebt inderdaad veel meer auw momenten.
Eerder kocht je een stapel munten, deed handen voor je ogen en zag niet hoe duur het was.
Daarna was het betalen met speelgoed geld.
Nu zal je iedere keer worden geconfronteerd met de prijzen.
Ben benieuwd hoe dat psychologisch gaat zijn.
Gekgenoeg deed ik op DTRH nóg meer een hand voor mijn ogen, maar dan met afrekenen. Schrok wel van de eindafrekening. Vroeger had ik veel minder cocktails gehaald bijvoorbeeld, want dan was ik meteen zo'n hap aan muntjes kwijt, dat was nu wel anders.

Bij de ingang van het festival bij de Bravo als je meteen naar Links loopt staat altijd zo een Bbq met van die gehaktballen die zijn ook vreselijk lekker 😋

Eerste keer Lowlands morgen, dit jaar DTRH en vorig jaar DTRH gehad. Ben benieuwd. Wat is nou een echte no brainer voor food op het terrein?
Ik vind de Pad Thai van Asian Fusion bij de Lima echt top. Vers gemaakt, vult goed en smaakt heerlijk 🤤

Ik zag op de kaart bij Planet Paradise ook een eettentje met Caribisch eten staan, o.a. jerk chicken. Heb die vorige jaren gemist denk ik (of ze moeten nieuw zijn), iemand die weet of dat de moeite is? Ben normaal groot fan van pittig eten en dat zit bij jerk chicken normaal wel goed.

Zijn er sowieso nog aanraders voor wat heter eten, of is het allemaal aangepast naar de stereotype Nederlander die al begint te zweten van wat zwarte peper?

• Haha
Waarderingen: @Marc
Vraagje: weet iemand of er morgen rond 12 uur nog parkeerplekken zijn bij P+R in Dronten?

Groetjes van een LL-boomer die al sinds 1998 meegaat 😀
Greetings mede-boomer van sinds hetzelfde jaar!🥳

Antwoord op jouw vraag; geen idee 😂

Maar hierbij wel even zeggen: weer zoooveel zin in!

Veel van de etenstentjes op Lowlands komen overeen met die op DTRH. Okonomiyaki, Rot Dog bijvoorbeeld zou ik aanraden maar staan ook op DTRH.
Patatje Stoofvlees zou ik dan aanraden, die staat namelijk niet op DTRH en is prijs/kwaliteit technisch erg goed.
Patatje stoofvlees is toch altijd links op de heuvel naast de Hotot?

Het aantal kaartjes daalt nu aanzienlijk, maar de prijs ook nog. Nog minder dan 24 uur voordat de TM resell stopt

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 13-8-2025, 10:09:48

• Totaal Aantal Resale Tickets: 674
• Laagste Prijs: €244.80
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €320.46
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 396
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 278
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €244.80, €247.86, €248.88, €249.90, €250.92, €251.94, €252.40, €252.65, €252.96, €253.98

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 10
- Gemiddelde Prijs: €312.94

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 528
- Gemiddelde Prijs: €320.09

Type: Regular
- Aantal Tickets: 112
- Gemiddelde Prijs: €320.53

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 23
- Gemiddelde Prijs: €330.27

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 1
- Gemiddelde Prijs: €355.98

Ik zag op de kaart bij Planet Paradise ook een eettentje met Caribisch eten staan, o.a. jerk chicken. Heb die vorige jaren gemist denk ik (of ze moeten nieuw zijn), iemand die weet of dat de moeite is? Ben normaal groot fan van pittig eten en dat zit bij jerk chicken normaal wel goed.

Zijn er sowieso nog aanraders voor wat heter eten, of is het allemaal aangepast naar de stereotype Nederlander die al begint te zweten van wat zwarte peper?
Deze stond er (in ieder geval) afgelopen jaar ook al, eten was goed! Van zichzelf niet heel pittig maar ze hadden goede sambal.

• Leuk
Waarderingen: smearsel
Ik droomde vannacht dat ik nog even een dutje deed in de bus en vervolgens om 15:30 wakker werd en de bus nog steeds rondjes reed omdat hij van Lowlands het terrein nog niet op mocht. Ik WOEDEND in mijn slaap op de organisatie foeteren. 'Nu staan we #!*@ op camping 11'. Toen schrok ik wakker. Zou ik er zin in hebben? 😂
En Camping 11 is aan de overkant van het veluwemeer.
SMorgens en savonds lekker overzwemmen.🤭

• Leuk
Waarderingen: Mink

Ik heb thuis een pot Carolina Reaper sambal van Koningsvogel.
Daar kan ik wel een mespuntje van voor je meenemen 🥵

• On fire
Waarderingen: smearsel

Users who are viewing this thread