Down the Rabbit Hole 2025

Ik vond dat juist een meest sprekende moment van de hele show. Om eerst mega zware boodschappen te delen met het publiek en daarna allemaal headlines te delen van The Kardashians die rare dingen doen en dan te eindigen met een super bekend nummers dat blijdschap overbrengt van een artiest die zelfmoord pleegde omdat de hele muziekindustrie hem uitbuite. Ik vond het juist erg sprekend hierdoor, maar smaken verschillen.

Heb al wel naar de setlist gekeken en ben bang dat die exact hetzelfde is als vorig jaar min de nummers met Young Fathers die de show juist wat energie gaven. Beetje teleurstellend.
fair enough, vanuit die hoek snap ik het wel wat meer. smaken verschillen!

Ik vond dat juist een meest sprekende moment van de hele show. Om eerst mega zware boodschappen te delen met het publiek en daarna allemaal headlines te delen van The Kardashians die rare dingen doen en dan te eindigen met een super bekend nummers dat blijdschap overbrengt van een artiest die zelfmoord pleegde omdat de hele muziekindustrie hem uitbuite. Ik vond het juist erg sprekend hierdoor, maar smaken verschillen.

Heb al wel naar de setlist gekeken en ben bang dat die exact hetzelfde is als vorig jaar min de nummers met Young Fathers die de show juist wat energie gaven. Beetje teleurstellend.
Hoewel ik dat nummer zelf ook niet geweldig vind, is het inderdaad een tribuut. Daarnaast lees ik ook terug dat ze het doen om het publiek te verwarren/op scherp zetten omdat het onverwachts is in vergelijking met de rest van hun set. Ik had zelf namelijk ook even een huh-moment toen ze dat nummer deden.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar en mgbss
Je hebt voor een paar euro echt fantastische hersluitbare plaszakken op Ali met een soort van kattenbakkorrels. Echt een lifesaver!
Voor de dames heb je de zgn Uribag (heb je ook een mannenversie van): ook een lifesaver 😁. (Wel oppassen met het legen ervan 🤣).

Ik heb hem op de vorige pagina ergens in mijn stuk benoemd, heerlijk hè?
Zijn producties lopen qua genre ook echt enorm uiteen, van een soort jazz tot breakbeat en verschillende soorten house. Naast dat laatste album zijn de EP's Mineral House en Darr's Lane bijv. erg lekker.

Toch maar de pas erin richting de Rex na de Jeugd om daar nog een klein uur van te zien
Ja thx! ik kende dit ook nog niet maar helemaal mijn straatje! Loop met je mee na DJVT ;)

Laatst bewerkt:
Via Instagram:

☀️🏖️🥩 Klaar voor de start? #DTRH25 begint vrijdag pas, maar op donderdag is er al genoeg te beleven in de Groene Heuvels. Neem bijvoorbeeld een duik in het nieuwe Buitenbad met sauna’s, waar je bovendien heerlijk kunt loungen met een drankje en Nederlandse alternative van @kaas.fm – een kick-off in stijl.

Pro-tip: bij campingsuper RabbitMarché kun je al vanaf donderdag dagverse vitamines, late-nightsnacks en ijskoude/gloeiend hete drankjes shoppen. Ook de barbecue is op donderdag vaste prik voor vroege vogels. Roostertje meepikken? Bestel voor 3 juli een barbecuepakket in de preorder of scoor er ter plekke eentje bij de RabbitMarché.

Last, but ook first en zeker niet least wordt de verhuisde Fuzzy Lop op donderdagavond ingewijd. Van 18:00 tot 01:00 uur hoor je hier de geluiden van vier verschillende DTRH-dansvloeren: het Idyllische Veldje, Rabbit Radio, REX en The Bizarre. Met Discos Horizontes, Indie Gloria, Laura Meester en Dave Nunes aan de decks weet je dus al op donderdag waar je het weekend moet zijn. Tot dan, tot daar! #RabbitFest

Ik had alleen echt niet verwacht dat ze al zo'n groot stuk van het terrein open zouden gooien. De laatste jaren toch alleen het stukje tot de oude ingang? De Fuzzy Lop staat op de oude plek van de Teddy. Ik heb onder het bericht gereageerd of ze niet toch de Teddy bedoelen.

Uit het artikel van De Gelderlander, over Holding:
Ideaal voor het geprogrammeerde Hang Youth dus? „Ja, zeker. Maar zij zijn te populair voor dit kleine podium.” (...) Maar ik vermoed dat Abel (de leadzanger van Hang Youth, NN) er toch wel een keer gaat zijn.
Is de surprise-act op Holding misschien iets met Abel?

Ik had alleen echt niet verwacht dat ze al zo'n groot stuk van het terrein open zouden gooien. De laatste jaren toch alleen het stukje tot de oude ingang? De Fuzzy Lop staat op de oude plek van de Teddy. Ik heb onder het bericht gereageerd of ze niet toch de Teddy bedoelen.
Denk niet dat ze zich vergist hebben. Vergeet niet dat het op donderdag gewoon al behoorlijk druk is op het festival.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Donderdag en vrijdag inmiddels onweer voorspelt, en vrijdag lijkt het ook max 18 graden te worden. Toch een domper eerlijk gezegd…

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 tm
20 juni 252 ts / 242 tm
23 juni 264 ts / 246 tm
27 juni 225 ts (!) /226 tm
29 juni 240 ts / 228 tm

Wat zijn jullie ervaringen met de aangescherpte alcohol regeling van vorig jaar? Dan heb ik het met name over de sterke drank op de camping en blikjes mee het terrein op. Ik had er persoonlijk geen last van bij de security, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik wil sowieso sterke drank mee de camping op maar twijfel of ik het gewoon in een colafles kan doen.

Het verschilt echt per uur. Ik zie gunstigere berichten (maar al wel iets minder gunstig dan toen ik vanochtend keek). Laten we hoop houden! Een klein beetje regen is oké als de temperatuur verder oke is...

Wat zijn jullie ervaringen met de aangescherpte alcohol regeling van vorig jaar? Dan heb ik het met name over de sterke drank op de camping en blikjes mee het terrein op. Ik had er persoonlijk geen last van bij de security, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik wil sowieso sterke drank mee de camping op maar twijfel of ik het gewoon in een colafles kan doen.
Het camping terrein is geen probleem, het festivalterrein deden ze heeeeel moeilijk over

• Leuk
Waarderingen: DJ Ari en teunajax
Het camping terrein is geen probleem, het festivalterrein deden ze heeeeel moeilijk over
Dit inderdaad. Je kunt een keer pech hebben bij de opgang van de camping maar 95% kans dat je het daar prima mee krijgt. Terrein lukt alleen maar als je goed kan smokkelen.

Users who are viewing this thread