Pinkpop 2025

En hoe vet is dit?
Ik dacht dat ze tegen over elkaar zouden staan, maar het is dus met de kont tegen elkaar aan, dat veld voor stage 4 wat overblijft is echt groot!
er gaan meer mensen bij Stage 4 checken en daar kunnen veel mensen staan! Echt een gouden set!!!!
Bekijk bijlage 14593
Dit is Noord podium en Tent, met de achterkant naar elkaar

(als je de laatste foto van Pinkpop fans bekijkt, zie je dat het achterdoek ingehangen is van Noord)

toch ben ik nog altijd benieuwd waarom de site er begin van de week uit lag en er nog niet iets opduikt wat maar een beetje aanleiding is waarom, da's meestal de aanleiding van iets groots incoming...

Morgen is het ook al een week tot Pinkpop 2025 en die hele "Tom Odell / Vervanging Adam Lambert / Hello Tempest Road" is ook nog niet aangekondigd!

wat heeft Pinkpop in petto 🤔
Iets magisch……..iets geniaals waardoor iedereen baalt die geen kaart heeft gekocht….🙏🏻

• Thinking
Waarderingen: DennisvdBr
opent die site bij jullie normaal? ik heb alweer gekke dingen op de frontpage van Pinkpop

opent die site bij jullie normaal? ik heb alweer gekke dingen op de frontpage van Pinkpop
never mind, lijkt weer oke

dat filmpje op de achtergrond was weg en het logo was raar verschoven, ook bleef die gele banner raar "hangen"

(en ja, ik had meerdere keren geprobeerd)

Heeft iemand ALSJEBLIEFT de uitgebreide info over P1 voor mij? Of ben ik de enige die op P1 staat?

Ik blijf het gewoon vragen, ook al Pinkpop zelf gemaild. Maar ik kan alleen nog maar aan Pinkpop denken.

Heeft iemand ALSJEBLIEFT de uitgebreide info over P1 voor mij? Of ben ik de enige die op P1 staat?

Ik blijf het gewoon vragen, ook al Pinkpop zelf gemaild. Maar ik kan alleen nog maar aan Pinkpop denken.
al op de vervoer pagina, in de plattegrond op P1 geklikt, daar staat dan een knop info, daar staat alle info

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zonde dan heb ik mij vergist! Mischien voor volgend jaar ☺️
op foto 1 van Pinkpop fans is het podium van Stage 4 te zien, aan de kop van Noord gedeelte. Staat nog geen ombouw omheen.
Vraag me af of ze de oude ombouw hergebruiken of dat Stage 4 een heel nieuw uiterlijk gaat krijgen 🤔

Voor zaterdag ben ik ergens benieuwd hoe gaat ze het doen en hoe reageert het publiek (zoals bij Justin Bieber?).

Heb er enorm veel zin in, maar de headliner kunnen mij de laatste 3 edities (met deze erbij) niet bekoren! Ook mijn omgeving probeer ik uit te leggen dat het de tijd is, er moet iets populairs staan van deze generatie..
Vaak word er dan wat dom gelachen en naar graspop verwezen, maar ik wil het ook oprecht begrijpen wat doen de eerste 2 headliners op pinkpop? Wat is er zo goed aan!

Niks negatiefs voor ik weer een aanval krijg, ik wil me er juist in verdiepen!

Wat bedoel je precies met hoe het publiek reageerde bij Justin Bieber?

Ik begrijp dat Olivia in de categorie pop wordt gezet door velen, maar ze heeft naast haar bekende ballads ook heel veel rocknummers en speelt met een volledige band. Haar setlists zijn goed gebalanceerd door de afwisseling van uptempo en catchy rockliedjes en rustigere nummers. Ik vind het echt een verfrissende headliner en ik denk dat ze veel mensen die niet bekend zijn met haar muziek zal verrassen en dat het supergoed gaat werken op Pinkpop!
Mocht je nog wat willen inluisteren dan kan ik je wel wat aanbevelen :)

Wat bedoel je precies met hoe het publiek reageerde bij Justin Bieber?

Ik begrijp dat Olivia in de categorie pop wordt gezet door velen, maar ze heeft naast haar bekende ballads ook heel veel rocknummers en speelt met een volledige band. Haar setlists zijn goed gebalanceerd door de afwisseling van uptempo en catchy rockliedjes en rustigere nummers. Ik vind het echt een verfrissende headliner en ik denk dat ze veel mensen die niet bekend zijn met haar muziek zal verrassen en dat het supergoed gaat werken op Pinkpop!
Mocht je nog wat willen inluisteren dan kan ik je wel wat aanbevelen :)
Olivia gaat veel mensen omver blazen, denk dat het genieten gaat worden

Sam Fender is dan nog vrij en heeft iets goed te maken!

Zou zelf dan Oscar en The Wolf laten afsluiten en een son mieux erbij!
Zou voor mij beter uitkomen.. 😀

Wat moet ik zien/beluisteren zodat ik ook nog even de headliner wil zien vrijdag?
Voor zaterdag ben ik ergens benieuwd hoe gaat ze het doen en hoe reageert het publiek (zoals bij Justin Bieber?).

Heb er enorm veel zin in, maar de headliner kunnen mij de laatste 3 edities (met deze erbij) niet bekoren! Ook mijn omgeving probeer ik uit te leggen dat het de tijd is, er moet iets populairs staan van deze generatie..
Vaak word er dan wat dom gelachen en naar graspop verwezen, maar ik wil het ook oprecht begrijpen wat doen de eerste 2 headliners op pinkpop? Wat is er zo goed aan!

Niks negatiefs voor ik weer een aanval krijg, ik wil me er juist in verdiepen!
Het is pop, en veel mensen hebben zogenaamd een hekel aan pop. Uiteindelijk valt het allemaal mee. Meer is het niet volgensmij.

Users who are viewing this thread