Pinkpop 2025

Je hoeft niet te gaan hè!?

Geen camping voor dagtickets is altijd al geweest zolang ik me kan herinneren.
Partytenten wordt niet echt heel streng op gecontroleerd is mijn ervaring, misschien dit jaar ander omdat de camping een stuk kleiner is...
eten en drinken alleen de eerste keer mee. Tja snap ik.. ze willen zelf ook iets verdienen natuurlijk, maar als je de eerste keer genoeg meeneemt is er niks aan de hand
Precies dit! Waardeloos dat je naar lowlands niet 1 dag kunt, ja zo kunnen we alle nadelen verzinnen!
Eten en drinken is inderdaad logisch en word volgens mij ook niet heel nauw opgelet, wij haalden nog wel eens een paar tray uit de auto de dag erna.. dat gaat niet meer maar een flesje drinken zak met broodjes of dergelijke word echt niet moeilijk overgedaan!

Nu weer positief mensen, nog een paar daagjes werken en dan is het weer zover!

Dit blijft imo echt een domme zet. Die zondag blijft top, maar met OV komen wij nooit meer thuis. Met een 'dagcamping' waren we gegaan en denk ik dat je wel meer mensen kan overtuigen, mits de juiste communicatie/promotie.
Lijkt mij ook wel een goed idee om losse camping tickets te gaan verkopen. Daarnaast zouden dan de weekend en/of dag kaartjes goedkoper kunnen worden, wat ook weer aantrekkelijker is voor mensen die dan geen gebruik maken van de dagcamping.

Kreeg het volgende terug:
Onze excuses, dit is inderdaad verkeerd vermeld. De parkeerplaats is zeker gewoon beschikbaar na 22:00! Nogmaals sorry voor het ongemak en heel veel plezier op Pinkpop!

Gelukkig een fout.
Gelukkig! Had ook wel een vreemde situatie opgeleverd anders op de zondag na de headliner.

volgens iemand die moet werken op pinkpop (lees horeca aka tappen of eten maken) was er onzekerheid over haar werkschema tot begin deze week. want het wordt rustiger dan verwacht. was de uitleg. uiteindelijk zijn haar shiften wel bevestigd geraakt en moet er effectief gewerkt worden.

maar ben benieuwd nu naar de aantallen op pinkpop

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
volgens iemand die moet werken op pinkpop (lees horeca aka tappen of eten maken) was er onzekerheid over haar werkschema tot begin deze week. want het wordt rustiger dan verwacht. was de uitleg. uiteindelijk zijn haar shiften wel bevestigd geraakt en moet er effectief gewerkt worden.

Ik hoorde van iemand dat de kaartverkoop inderdaad behoorlijk tegensloeg, voor 1 van de dagen zelfs nog meer dan 30% van de tickets over. We gaan het zien volgende week

• Leuk

Hoorde al vorige week van 2 verenigingen dat ze minder mensen hoefde te leveren,zeg natuurlijk niet alles.We gaan het zien.

• Leuk

Wat is de definitie van "rustiger dan verwacht"?

- Minder dan 70.000 bezoekers per dag? (max aantal kaartjes is ook een verwachting)
- Minder dan 60.000 bezoekers per dag? (op basis van vorig(e) jaar/jaren)
- Minder dan 40.000 bezoekers per dag? (getal uit stukken van de gemeente, zoals eerder hier op het forum gepost)
- Minder dan "rampjaar" 2005?

Laatste denk ik eerlijk gezegd niet, toen hebben ze het festivalterrein eçht drastisch verkleind (niet de kleinere aanpassingen van dit jaar wat meer een optimalisatie lijkt), overigens was 2005 uiteindelijk qua sfeer wél een top-editie voor degene die er wél waren ;)

Inkrimpen camping A lijkt ook door aanleggen kunstgras / parkeerterrein + reservering groepsplekken / kampeergelegenheid INTER (tbv MiVa) te komen, het samenvoegen camping B & C is m.i. wel een (meer) duidelijke indicator...

Ik schat vrij / za rustig (vergelijkbaar met 2024) en zondag het drukst (maar niet zo druk als 2024)

Belangrijker : Over een weekje is de camping open, zijn we druk aan het bouwen en nuttigen we ondertussen nog maar een ijskoud Brandje

• Leuk
Waarderingen: jeff250381 en brutus257
Kreeg het volgende terug:
Onze excuses, dit is inderdaad verkeerd vermeld. De parkeerplaats is zeker gewoon beschikbaar na 22:00! Nogmaals sorry voor het ongemak en heel veel plezier op Pinkpop!

Gelukkig een fout.
Maar hoelaat is het dan wel open, je kan gewoon zondag op maandag nacht sowieso wel weg rijden?

Wat is de definitie van "rustiger dan verwacht"?

- Minder dan 70.000 bezoekers per dag? (max aantal kaartjes is ook een verwachting)
- Minder dan 60.000 bezoekers per dag? (op basis van vorig(e) jaar/jaren)
- Minder dan 40.000 bezoekers per dag? (getal uit stukken van de gemeente, zoals eerder hier op het forum gepost)
- Minder dan "rampjaar" 2005?

Laatste denk ik eerlijk gezegd niet, toen hebben ze het festivalterrein eçht drastisch verkleind (niet de kleinere aanpassingen van dit jaar wat meer een optimalisatie lijkt), overigens was 2005 uiteindelijk qua sfeer wél een top-editie voor degene die er wél waren ;)

Inkrimpen camping A lijkt ook door aanleggen kunstgras / parkeerterrein + reservering groepsplekken / kampeergelegenheid INTER (tbv MiVa) te komen, het samenvoegen camping B & C is m.i. wel een (meer) duidelijke indicator...

Ik schat vrij / za rustig (vergelijkbaar met 2024) en zondag het drukst (maar niet zo druk als 2024)

Belangrijker : Over een weekje is de camping open, zijn we druk aan het bouwen en nuttigen we ondertussen nog maar een ijskoud Brandje
We gaan de echte cijfers waarschijnlijk op z’n vroegst 2 dagen van te voren horen.
De organisatie heeft er volgens mij niet zoveel belang bij om die info eerder te geven.

Te lang gewacht met Oor abo kopen, geen weekendkaarten meer beschikbaar via Oor 🥲

Wel ineens weer dagkaarten beschikbaar, zelfs voor de zondag.

Ivm rugzakken. Op de website staat dit:
  • Kleine tassen met een formaat van maximaal A4 x maximaal 10 cm dik of linnen tasjes bestaande uit 1 vak zijn uitgezonderd;
Ik mag ervan uitgaan dat een gewone rugzak meegenomen mag worden? Zodat we een extra truitje kunnen meenemen bv. Iemand een idee?

• Kleine tassen met een formaat van maximaal A4 x maximaal 10 cm dik of linnen tasjes bestaande uit 1 vak zijn uitgezonderd;
Ik mag ervan uitgaan dat een gewone rugzak meegenomen mag worden? Zodat we een extra truitje kunnen meenemen bv. Iemand een idee?
Nee? Met een 'normale' rugzak voldoe je niet aan die eisen. Moker irritant ook als iemand met zo'n eastpak je opzij komt beuken. Zo'n sporttasje of gewoon een totebag kan zeker wel en voldoet natuurlijk perfect.

Gewoon een kluisje huren, dan hoef je ook niet de hele dag te sjouwen.
Vind het ook wel wat zeggen dat de kluisjes voor nog geen enkele dag zijn uitverkocht.

https://pinkpopbinnenterrein.eventsafe.eu/#

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread