ES Primavera Sound Festivals 2025

Iemand die trouwens wat kan zeggen over het dr*gsgebruik bij Primavera? In Nederland is het inmiddels aardig genormaliseerd, maar met een eindtijd van 6 uur kan het toch haast niet anders dat het bij PS ook veelvuldig gebeurt? Even voor mij qua verwachtingsmanagement.

Iemand die trouwens wat kan zeggen over het dr*gsgebruik bij Primavera? In Nederland is het inmiddels aardig genormaliseerd, maar met een eindtijd van 6 uur kan het toch haast niet anders dat het bij PS ook veelvuldig gebeurt? Even voor mij qua verwachtingsmanagement.
Mijn beeld is dat het zeker gebeurd, maar het is toch een stuk minder opvallend dan op Nederlandse festivals. Wel gestegen de afgelopen jaren, maar nog steeds heb je niet het gevoel dat je je omringd voelt.

De echte sport is natuurlijk om gewoon 3 dagen tot 6.00 te blijven zonder middelen, dat is me vorig jaar gelukt.

• Leuk
Waarderingen: gretz en breadant
De grootste acts eindigen om 3 uur, waarna veel volk vertrekt. Maar er is hartstikke veel drugsgebruik op het festival, mede doordat het gemakkelijk is te krijgen in de stad.

• Leuk
Waarderingen: breadant
De grootste acts eindigen om 3 uur, waarna veel volk vertrekt. Maar er is hartstikke veel drugsgebruik op het festival, mede doordat het gemakkelijk is te krijgen in de stad.
Ja, meer laat in de nacht. Op DTRH zie je het in de middag al vaak, dat is op Primavera niet echt, voor mijn gevoel komt dat ook doordat het festival meer Ʃchte muziekliefhebbers aantrekt.

Ja, meer laat in de nacht. Op DTRH zie je het in de middag al vaak, dat is op Primavera niet echt, voor mijn gevoel komt dat ook doordat het festival meer Ʃchte muziekliefhebbers aantrekt.
Klopt, maar je hebt ook een hele hoop pratende Catalanen wiens cokegebruik dat stoorzendergedrag nog erger maakt. Hopelijk gaan die dit jaar de zee in.

Moet zeggen dat het wel helpt als je gewoon in een hotel/apartement slaapt met dit soort festivals. En dat het programma pas einde middag begint. Ik hield Mad Cool ook makkelijk vol omdat ik wel gewoon fatsoenlijke slaap pakte. Dat lukt mij minder op een camping.

!!! LIVE STREAM ALERT!!!
Start over minder dan 10 minuten:
Meer dan 30 concerten van Primavera Sound zijn te volgen via streaming op Amazon Music via Twitch.

Reeds bevestigde streams:
AminƩ
Beabadoobee
Black Country, New Road
Caribou
Carolina Durante
Chapell Roan
Charli xcx & Troye Sivan
Christian Lee Hutson
Ciutat
CMAT
Confidence Man
Denzel Curry
feeble little horse
FKA twigs
Floating Points
Fontaines D.C.
Glass Beams
HAIM
Hinds
Idles
Jamie xx
Judeline
Kim Deal
La Casa Azul
LCD Soundsystem
MJ Lenderman
Parcels
Sabrina Carpenter
Spiritualized
Stereolab
The Hard Quartet
TV On The Radio
Waxahatchee
Wet Leg
Wolf Alice
YOASOBI

Ook interviews, reportages en exclusieve inhoud achter de schermen.

Hier de links:

Twitch Main Channel:

TwitchChannel 2:

Of via de links onderaan deze pagina:

De echte sport is natuurlijk om gewoon 3 dagen tot 6.00 te blijven zonder middelen, dat is me vorig jaar gelukt.
Same hier, sinds DTRH17 nauwelijks meer alcohol gedronken op festivals. En de rest gebruikte ik al nooit. Heb niet gevoel dat ik onder invloed meer geniet van favoriete artiesten, het is bij mij eerder andersom :)

• Leuk
Waarderingen: Joris en Sjakie de Wit
!!! LIVE STREAM ALERT!!!
Start over minder dan 10 minuten:
Meer dan 30 concerten van Primavera Sound zijn te volgen via streaming op Amazon Music via Twitch.

Reeds bevestigde streams:
AminƩ
Beabadoobee
Black Country, New Road
Caribou
Carolina Durante
Chapell Roan
Charli xcx & Troye Sivan
Christian Lee Hutson
Ciutat
CMAT
Confidence Man
Denzel Curry
feeble little horse
FKA twigs
Floating Points
Fontaines D.C.
Glass Beams
HAIM
Hinds
Idles
Jamie xx
Judeline
Kim Deal
La Casa Azul
LCD Soundsystem
MJ Lenderman
Parcels
Sabrina Carpenter
Spiritualized
Stereolab
The Hard Quartet
TV On The Radio
Waxahatchee
Wet Leg
Wolf Alice
YOASOBI

Ook interviews, reportages en exclusieve inhoud achter de schermen.

Hier de links:

Twitch Main Channel:

TwitchChannel 2:

Of via de links onderaan deze pagina:

Dit is wel fijn hoor. Dank! šŸ™

Ik pak nog net stukje FKA Twigs mee. Hoop niet dat @mattman het volledig mistte. 😬

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread