Brandi Carlile op 9 juli naar Paradiso. Nooit eerder in NL geweest en al lang op mijn bucketlist. Serieuze kanshebber voor op de agenda dus.
en de dag erna in de AB, tickets zijn al te koop (en al gekocht hierPerturbator
+ Kælan Mikla + GOST 26 November naar Doornroosje
Jip, nog vrij veel plaatsen over. Ik heb mijn ticketswap-alert al aangezetLigt het aan mij of loopt NiN een stuk minder hard dan verwacht werd?
Wat werd er verwacht dan? Dachten mensen echt dat die zo de Ziggo Dome gingen uitverkopen?Ligt het aan mij of loopt NiN een stuk minder hard dan verwacht werd?
Er waren best wat mensen die perse dachten een presale nodig te hebben. Maar los daarvan, zoveel zitplaatsen lijken er ook nog niet weg.Wat werd er verwacht dan? Dachten mensen echt dat die zo de Ziggo Dome gingen uitverkopen?
Het aantal platinum tickets is enorm lachwekkend te noemen.Wat werd er verwacht dan? Dachten mensen echt dat die zo de Ziggo Dome gingen uitverkopen?
Denk dat het beeld hier wat vertekend is vanwege de vele fans. Maar in 2018 ging de AFAS niet bijster snel, en op RW waren ze toen de enige grote Barn naam die geen last had van de rode kruizen. Dan voelt een Ziggo toch als overmoedig aan.Er waren best wat mensen die perse dachten een presale nodig te hebben. Maar los daarvan, zoveel zitplaatsen lijken er ook nog niet weg.
Goh ja, ik wou eerder een presale linkje hebben wegens mijn eigen hype, dat het niet ging stormlopen dacht ik wel.Er waren best wat mensen die perse dachten een presale nodig te hebben. Maar los daarvan, zoveel zitplaatsen lijken er ook nog niet weg.
Ben ik wel benieuwd naar. Productie op Hellfest was nog heel kaal (kan ook iets hebben natuurlijk). Deze tour brengt ze op Roskilde wel naar een tent, dus zoveel te klein kan de Afas dan toch niet zijn.Ik vermoed dat ze een grote productie gaan meenemen, vandaar dat het Ziggo moest zijn en AFAS dus geen optie was.
Ze doen het wel beter dan ik had verwacht. Nog een 013 te gaan.Er waren best wat mensen die perse dachten een presale nodig te hebben. Maar los daarvan, zoveel zitplaatsen lijken er ook nog niet weg.
Bands die niet vaak touren worden steeds vaker groot weggezet. Soms lijkt die hype te werken, nu wat minder. Dacht nu ook echt dat ze dit zo zouden uitverkopen.Denk dat het beeld hier wat vertekend is vanwege de vele fans. Maar in 2018 ging de AFAS niet bijster snel, en op RW waren ze toen de enige grote Barn naam die geen last had van de rode kruizen. Dan voelt een Ziggo toch als overmoedig aan.
Ik denk dat veel mensen hier de populariteit van nin overschatten.Bands die niet vaak touren worden steeds vaker groot weggezet. Soms lijkt die hype te werken, nu wat minder. Dacht nu ook echt dat ze dit zo zouden uitverkopen.