Lowlands 2024

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ik snap t probleem niet zo
er moeten toch ook acts zijn waarbij je meteen denkt: nee daar ga ik zeker niet naar toe.
er spelen wel 5 acts tegelijk op LL dus ik ben altijd blij als ik er zeker 1 kan doorstrepen.
in mijn ideale blokkenschema ga ik 1 dag naar de alpha headliner, 1 dag naar de bravo en 1 dag naar de heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
ik snap t probleem niet zo
er moeten toch ook acts zijn waarbij je meteen denkt: nee daar ga ik zeker niet naar toe.
er spelen wel 5 acts tegelijk op LL dus ik ben altijd blij als ik er zeker 1 kan doorstrepen.
in mijn ideale blokkenschema ga ik 1 dag naar de alpha headliner, 1 dag naar de bravo en 1 dag naar de heineken.

Het probleem hiervan is al tig keer genoemd. Dat voor 325 euro's (waar hard voor is gewerktl ook wat wil terugzien in de bovenkant van het affiche, en geen act wegzetten als headliner die men op elke plaatselijke braderie al 3x heeft kunnen zien. Als consument lijkt me een kritische houding hierin niet meer dan gezond.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
ik snap t probleem niet zo
er moeten toch ook acts zijn waarbij je meteen denkt: nee daar ga ik zeker niet naar toe.
er spelen wel 5 acts tegelijk op LL dus ik ben altijd blij als ik er zeker 1 kan doorstrepen.
in mijn ideale blokkenschema ga ik 1 dag naar de alpha headliner, 1 dag naar de bravo en 1 dag naar de heineken.
Heb liever keuzestress over 2 acts die ik graag wil zien, dan dat ik 'verplicht' naar een act ga, omdat de andere act me niet aan staat.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Vooral zin om dingen te luisteren die ik nog niet ken.

In onze groep trouwens geen enkele desinteresse in LL. De groepsplek staat al vol en er zit zelfs een LL-maagd bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik waarschijnlijk in de auto zit als die kaarten in de verkoop gaan. Dus dan heb ik alleen m'n mobiel terwijl ik het liever vanaf de computer doe. Dus dat wordt nog spannend dit jaar.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Als the Smile tijdens Goldband als Bravo headliner staat vergeef ik het ze..
En Goldband op de plek van djvt kan ik ook prima mee leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
Inderdaad, meer benieuw naar wat er in de Heineken en Bravo zal komen te spelen. Segment Alpha zie ik op dit moment niet veel rondtouren wat me zo snel interesseert, maar kan altijd verrast worden natuurlijk.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Valt me trouwens op dat er bij Lowlands nooit echt namen uitlekken voor de eerste worp. Zeker wanneer je het vergelijkt met BKS, RW en Graspop. Dat heeft die man met die duikbril toch wel goed voor elkaar. Nu genoeg veren in zijn reet gestopt, dat EVE ons maar een paar fraaie namen mag geven 🎉.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken