Laatste bijdragen

  • M
    MarkvD reageerde op het onderwerp Jera On Air 2026.
    Dan verander je wel de tent van een sauna naar een stoomcabine 😅
  • S
    Swaggie12 reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Ah ja, ik was inderdaad erg aan het genieten van de 22 graden die er staat :)
  • Falladain
    Falladain reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Ik denk dat die bedoelt dat het fijn is dat we niet komend weekend (met 39 graden op vrijdag) naar Beuningen gaan, maar het weekend erop :)