Laatste bijdragen

  • D
    Dixiekakker reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Exact, dit hadden ze echt anders en beter moeten aanpakken. Maar mij zal je dus meer in het magazijn zijn dan aan de Towers…
  • C
    clknop reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik vond het een fantastische editie, en ja het was warm maar water was er voldoende te verkrijgen. Ik ben meer dan een paar keer...