Laatste bijdragen

• C
    Coaster reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Gisteren ook weer eens een dag op Pinkpop geweest sinds 2018, toen ook met de Foo's. Was een prima dag met als hoogtepunten Hotwax...
  • Timmetje
    Timmetje reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Ik snap dat niet zo goed waarom hier een heel ding van wordt gemaakt. Ze vraagt gewoon of de mannen die daar staan wat naar achteren...
  • Finisterra
    Finisterra reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Zaterdag geweest (alleen uiteindelijk wegens vrienden zonder ticket maar ook best fijn). Heel geslaagde editie, ondanks de hitte heel...
  • M
    markvdrheijden reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Wie zegt dat ze er iets mee wil opschieten? Behalve dan dat ze voor HAAR publiek iets wil doen wat haar publiek kan waarderen? Dikke...
  • mattman
    mattman reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Waar is det tijd dat we na afloop een interview met Jan hadden die 'Pearl Jam komt volgend jaar' roept, of iets in die strekking.
  • visdave34
    visdave34 reageerde op het onderwerp Sport algemeen.
    Plus dat Zweden ook wel enorm dramatisch verdedigde. Als je die goal van Gakpo ziet, dat kan echt niet op dit niveau dat die CV naar het...
  • Franzzz
    Franzzz reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Volledig eens. Volgens mij worden die interviews ook steeds korter
  • swissepfan
    swissepfan reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Aquarius of water kopen ;-)
  • wenteldave
    wenteldave reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Beetje een matig interview, niet? Prima dat de strekking positief is, maar het gaat allemaal niet heel erg de diepte in, plus dat je...
  • visdave34
    visdave34 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Jammer, die flesjes waren ideaal om daarna met water te vullen...
  • B
    BGI reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Zal afhankelijk zijn wat er allemaal beschikbaar is of ze headlinen. Ik zou het in ieder geval niet raar vinden als ze headlinen. Hebben...