Laatste bijdragen

• M
    markvdrheijden reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Het wordt wel groot gemaakt nu (niet specifiek door jou, Gloaming, maar je bent de laatste die reageert). Een punkrockster die zich in...
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ben natuurlijk maar één dag geweest maar: 1) The Cure 2) Idles 3) Jenny Beth 2 en 3 luister ik eigenlijk zo goed als nooit naar, dus...
  • Koekdoos
    Koekdoos reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2027.
    Maar als ie aangeeft zowel mentaal als fysiek even pauze nodig te hebben en tijd met z'n gezin wil doorbrengen, dan verwacht ik niet dat...
  • thecodinglawyer
    thecodinglawyer reageerde op het onderwerp FR Hellfest 2026.
    I don't think it will be at the bottom of the poster. They are creating entirely new stages and each will need a decent headliner. We...
  • C
    ChrisV reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2027.
    Het duurt ook nog even he tot 2027
  • kaiser
    kaiser reageerde op het onderwerp Concertaankondigingen.
    Net nieuwbrief ontvangen van heideroosjes, nieuwe drummer en bassist, en tour: 19 FEB - Effenaar - EINDHOVEN (NL) 20 FEB - Hedon -...
  • I
    Indiaantje89 reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Wat mij tegenstaat is dat het altijd dezelfde gezichten zijn. En dat er echt een soort vriendjespolitiek omgeving wordt gecreëerd voor...
  • luluasas
    luluasas reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Poeh top 3 van 2 geweldige dagen... Denk dan toch wel een beetje basic antwoord maarja 1. Dat kan er maar 1 zijn.... ... De Hoogmis van...
  • Koekdoos
    Koekdoos reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2027.
    Ik dacht dat Ghost even stopte met touren.
  • M
    musicislife reageerde op het onderwerp Concertaankondigingen.
    Ik heb die al genoeg gesponsord intussen :LOL:
  • TNFke
    TNFke reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2027.
    Parkway Drive, Gojira, Ghost, 5FDP, Turnstile, While She Sleeps, Scorpions, Deep Purple en dan zullen we er ver zijn?
  • Timmetje
    Timmetje reageerde op het onderwerp FR Hellfest 2026.
    Ja, maar dat kan altijd wel zo zijn natuurlijk. Ik vind het vooral mooi dat dit betekent dat er blijkbaar een hoop gaat touren en...