Laatste bijdragen

• P
    puncturewounds reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik lees op FB dat het voor bewoners in de omgeving al lastig is om het gebied in/uit te komen omdat ze alle wegafsluitingen extra hebben...
  • MarkD
    MarkD reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik heb met Lago Lago een keer in zo’n storm gezeten. Echt geen pretje, festival volledig afgelast na de eerste buien. En terecht, veel...
  • Lauraa
    Lauraa reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Vind de Amnesty hoedjes erg tegenvallen dit jaar. Je kan ze niet meer binnenste buiten doen dus je moet kiezen roze of zwart. En ze...
  • Fornax
    Fornax reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    De weermodellen komen allemaal met wat anders.. we gaan het meemaken. In dit soort onstabiele situaties is het totaal niet te...
  • R
    RobbieV reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Al nodig je ze allemaal uit, van klimaatontkenner tot flat earther, ze komen toch niet en hebben er waarschijnlijk een drogrede voor om...
  • N1tje
    N1tje reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    @Koekdoos ik heb een fastlane voor de signing sessions. Hoe werkt dat daar? Hebben die zelf van die witte stiften mee? Alvast bedankt 😃
  • Black Hammer
    Black Hammer reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Vanaf Septicflesh was het te doen, maar Dying Wish was een verschrikking.
  • P
    pigital reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Ik vind het/hem persoonlijk ook wel wat zeuren, maar ik snap die mens wel. Die kan wss met de verplaatsing van KluB C ook niet meer zo...
  • Baas
    Baas reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Voor het eerst in 7 jaar weer eens een dagje Pinkpop zaterdag, zin in. Vraagje: vroeger parkeerden wij onze auto eigenlijk altijd gewoon...