Laatste bijdragen

• Metalhead Liam
    Metalhead Liam reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    W Was wel grappig. Mooie remixen/overgangen vond ik zelf. Gaven ook lekker veel energie en leken er zelf veel zin in te hebben
  • DennisvdBr
    DennisvdBr reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Hoe kom je daar bij, er zijn er nog meer. Kijk maar in de app. De 'oude' zijn er ook nog
  • jvandeweyer
    jvandeweyer reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Ligt het aan mij of zijn de wachttijden bij de drankstanden ferm aangedikt? Of bevind ik telkens op de verkeerde plek op het verkeerde...
  • DennisvdBr
    DennisvdBr reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    zuurvlees met frieten en sla bij de Limburger of Broodje Bufkes (of werrem sjink) bij Bufkes, beide te vinden achter de Koffie en Vlaai...
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Die van Werchter is al een jaar of twee open langs de achterkant en het werkt daar gewoon prima. Dat is geen sauna.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Iemand bij Average Rob geweest gisteren? Hoe was dat?
  • El Branco
    El Branco reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Geeft niet. Wrong mindset of verkeerde moment op de dag. Moe of heel moe. Het is wat het is. Voor iedereen weer verschillend. Sterkte...
  • Loek123
    Loek123 reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Niet investeren is natuurlijk onzin, als je die metaldome ziet en de metal plaza. Maar ben het met je eens ze hadden beter moeten...
  • D
    Dave reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Meerdere verkopers op ticketswap die 2, 4 of 6 (?) tickets aanbieden. Geen profielfoto, Facebook niet geverifieerd, nog geen tickets...
  • Jamel
    Jamel reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Is denk geen luiheid, het kost gewoon best een hoop geld om extra waterpunten aan te leggen. Desalniettemin vind ik dat ze het hadden...