Laatste bijdragen

• D
    Dixiekakker reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Misschien een hopeloze gedachte door de lange afwezigheid maar heeft er iemand een idee wat te verwachten van Monza? Heb deze band nog...
  • Brian
    Brian reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Nou dit idd, heerlijk die donderdag. Lekker settelen, bijpraten, auwhoeren, kruit alvast vroeg verschieten, goed eten. Onderschatte dag...
  • Black Hammer
    Black Hammer reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Distant heeft toch gewoon een half uur later opgetreden? Verder nog nooit zo gezweet als daarnet bij Ankor, terwijl ik toch op nog...
  • Jamel
    Jamel reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Er is ook een barrière in de Marquee gekomen die de tent dus in tweeën verdeelt. En daarmee komt er een einde aan de circle pits en...
  • DennisvdBr
    DennisvdBr reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    of Call it Off plays Taylor Swift 😉😜
  • B
    Bram1617899554 reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Ik vond wel dat hij steken liet vallen tbh. Als je met een aangeschoten/gedrogeerd hoofd op het podium staat ben je niet goed in staat...
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Is niet zo onlogisch? Redbull heeft sponsoring daar overgenomen. Dus geen plek meer voor branding stubru? Programma komt goed hoor...
  • Brian
    Brian reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Nou, zeg dat. Dit is warm, maar nog niet extreem toch dat je optredens ervoor zou moeten afzeggen? Lijkt wel Primavera (maar dat zou in...
  • Akephalos
    Akephalos reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Sorry wat? Ben dan blij dat ik niet gegaan ben vanwege warmte maar... Wat?!? Marquee gezeik is elk jaar een ding maar dit is wel...