Laatste bijdragen

• Koekdoos
    Koekdoos reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Limp Bizkit was vanochtend al weg, ook op andere dagen zijn er al een paar weg.
  • Davidd
    Davidd reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Misschien een unpopulair opinion, maar ik miste wel een beetje het al op donderdag kunnen aankomen op de camping. Dat extra dagje brengt...
  • mart1234
    mart1234 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Volgens mij is er maar een coverband op pinkpop geweest en dat is The Analogues dus zou zeer atypisch zijn
  • Davidd
    Davidd reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Oei hier ben ik het echt niet mee eens. Lowlands is niet het nieuwe rolling loud of Woohah, ja er staat iets meer hip/hop t.o.v. vorig...
  • Raskolnikov
    Raskolnikov reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Toch is dat eigenlijk ook wel gewoon mooi: dat het publiek daar gaat staan waar ze voor komen. Liever dat zer ergens anders gaan...
  • Somekindofdylan
    Somekindofdylan reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Er beginnen nu ook geplande streams te verdwijnen. Geen Thrown, A Day To Remember of Limp Bizkit helaas.
  • BatMutsje
    BatMutsje reageerde op het onderwerp Muse.
    Düsseldorf waren de staanplaatsen zelfs € 147,20. Zitplaatsen tussen € 78,20 - € 157,20.
  • spongebobsong
    spongebobsong reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Vicccle
  • Jamel
    Jamel reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Ik hoor net van @Joslittel dat Distant niet mocht optreden omdat het te warm was op het podium in de Marquee. Dat is wel een extreem...
  • NooT
    NooT reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Al vele jaren geen (fatsoenlijke) broodjes niet gespot op het terrein. Dit jaar toch eens actief zoeken dan. Bedankt voor de tip.