Laatste bijdragen

• degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ja hoor dat kan prima. Overal komt hetzelfde heerlijke Limburgse water uit.
  • luluasas
    luluasas reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Het lijkt mij heel erg sterk als ze dit niet goedkeuren, is in principe gewoon een bandshirt.
  • MadMandra27
    MadMandra27 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    De voetbal jersey van Fontaines DC, zou die wel mogen? Net in mijn bezit gekregen en ik zou hem zo graag aandoen 🥺
    • IMG_7308.jpeg
  • L
    Largowww reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    De 4 tributes in de metal Dome vannacht , da's eigenlijk 4 keer dezelfde band. Enkel bij Spouky kids is het een andere zanger. Super...
  • N
    Nxs_ reageerde op het onderwerp Muse.
    Het was even spannend, maar voor ons ook staplaatsen. Die nieuwe singles klinken ook goed, dus kom maar op met dat nieuwe album.
  • Raskolnikov
    Raskolnikov reageerde op het onderwerp Lowlands 2026.
    Het zal vloeken in de kerk zijn, maar ik vond die Brockhamptonshow op LL best tegenvallen. Was tevoren heel hyped en vind het echt hele...
  • B
    BB8 reageerde op het onderwerp Pukkelpop 2026.
    Telt New Wave niet als “3e headliner”? Lowlands zijn zij wel aangekondigd als een van de headliners namelijk. Heb liever nog een andere...
  • M
    Madigan reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Weet iemand of je je waterzakje ook bij de kranen van de wc's kan vullen?
  • L
    LuukvdDobbel reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Kijkkkkkk, een mooie dichte tent die niet al te groot is. Is het dezelfde als vorig jaar? Of zou die hele constructie niet gewerkt hebben?
  • M
    MarkvD reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Buiten onder en rond het afdak van het tankstation. Staan wat buitenbarren, eetkraampjes en muziek. In ieder geval x jaar geleden 😅