WOO HAH 2020 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Hiphop festival WOO HAH! Voegt weer een aantal nieuwe artiesten toe aan de line-up van het festival. Zo zijn IDK, Iann Dior en Qlas & Blacka toegevoegd aan het programma. Ook Chivv en S10 zijn op WOO HAH! van de partij
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Woo hah heeft haar eerste namen aangekondigd voor 2021; grote afvaller is Kendrick, Future wel erbij als headliner. Ben benieuwd of dat een directe vervanging is.

https://woohahfestival.com/2020/07/12/first-confirmed-acts-woo-hah-2021/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Toch zonde voor het festival. Dan heb je je ultieme headliner te pakken.. en glipt die zo door je vingers.

Hoop nu wel dat ze breder wat meer kunnen doen, vond vorig jaar het affiche in de breedte maar zo zo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kendrick definitief niet de ontbrekende headliner op Woo Hah 2021, maar met Frauenfeld 2021 lineup misschien andere mogelijkheden?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ja, dit is wel een streep door de Woo-Hah rekening wat betreft Kendrick.

Wel een knappe lineup binnen het genre daar in Zwitserland.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja, dit is wel een streep door de Woo-Hah rekening wat betreft Kendrick.

Wel een knappe lineup binnen het genre daar in Zwitserland.
Ik ken ook heel veel niet moet ik zeggen. Die zaterdag ken ik enkel Migos (saai), Playboy Carti en Skimask The Slump God.

En Lil Uzi Vert nog op je affiche zetten... die komt toch niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Aan deze poster te zien wordt het voor de rappers steeds moeilijker om een normale artiestennaam te kiezen die niet al gebruikt wordt. De meeste namen zijn wat random letters achter elkaar. Skimask the Slump God krijgt dan wel credits voor creativiteit.

Ter illustratie het rijtje: NAV, PNL, SIDO, SSIO, XEN
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Aan deze poster te zien wordt het voor de rappers steeds moeilijker om een normale artiestennaam te kiezen die niet al gebruikt wordt. De meeste namen zijn wat random letters achter elkaar. Skimask the Slump God krijgt dan wel credits voor creativiteit.

https://www.name-generator.org.uk/rapper/

Gefixt.

Ps. Echt, dit moet je even gebruiken...Hilarisch..ook de genoemde raps die je dan gaat uitvoeren
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Zoals ook zo veel bands The <random iets> heten.

En in de metal zijn alle denkbare namen uit Lord of The Rings in de taal van Elven, Dwergen, Mensen en Orks ook al een keer gekozen. I know, elk genre zijn ding.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik ken ook heel veel niet moet ik zeggen. Die zaterdag ken ik enkel Migos (saai), Playboy Carti en Skimask The Slump God.

En Lil Uzi Vert nog op je affiche zetten… die komt toch niet.
Zaterdag zijn allemaal acts uit Duitsland en Zwitserland, dus niet zo gek dat we die niet kennen.

Lil Uzi Vert heb ik wel eens live gezien, is dat zo'n unicum dan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:

Ik ken ook heel veel niet moet ik zeggen. Die zaterdag ken ik enkel Migos (saai), Playboy Carti en Skimask The Slump God.

En Lil Uzi Vert nog op je affiche zetten… die komt toch niet.


Zaterdag zijn allemaal acts uit Duitsland en Zwitserland, dus niet zo gek dat we die niet kennen.

Lil Uzi Vert heb ik wel eens live gezien, is dat zo’n unicum dan?
Die heeft er nogal een handje van om af te zeggen ja ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
headliner 9 juli misschien aangekondigd op Les Ardentes?

Cardi B daar headliner 11 juli, scheelt maar 2 dagen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken