WK voetbal 2014

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Kutzooi, enkele dagen met Weckoj strijden om die eerste plaats en dan plots inkakken :D

In ieder geval, ontzettend benieuwd naar vanavond, ik ben dubbel zo oud dan tijdens de laatste keer dat wij Belgen een WK-match speelden :D
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Ik zit toch in de buurt :) enkel Ghana verpestte mij pronostieken van gisteren een beetje :D

Toch al 2 maal helemaal juist, dat is leuk!

Spanning stijgt hier toch wel in België... 3 uur nog!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Leuk voor jullie dat jullie nu ook eens een leuk team hebben... snappen jullie misschien eens hoe dat voor ons altijd voelt ;)
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
DRIESJE!!!!!!

Jaja, zwaar doodgegaan hier!
Al hadden de spelers meer zenuwen dan ons. Nu goed, alles is goedgekomen, en Rusland gaat er veel vlotter aan verdorie!!

Mirgen terug Nederland, eens benieuwd nu na vorige week tegen Spanje :) Sympathie voor beide ploegen, maar nu toch iets meer naar Oranje.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ondertussen sta ik een beetje in m'n eentje in het midden in de poule. Bovenin is het nog best spannend.
@WeckoJ heeft de 1e ronde gewonnen zie ik :p
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Slechte dag zeg gisteren. Heb ik weer een kloof te overbruggen!

vraagje: komt in ozne stand ook die extra voorspelling er bij? Dat voorspellen van het toernooiverloop met wie 1ste, 2de enzo wordt in zijn groep? Ik had dat ingevuld, maar was blijkbaar niet opgeslagen namelijk.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
De poule is ondertussen lekker in 2en verdeeld met een top 3 en de rest.. :p
450b5685029b993103a1ba10bc334db0.png


Nederland heeft voor de volgende ronde en de kwartfinale op papier tegenstanders die wel te pakken zijn. Al zijn Mexico en Costa Rica wel in vorm. Ik heb er al iets meer hoop in :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Oeh dat wordt nog een mooie strijd om de eerste plaats! Ik heb toernooiverloop vergeten te voorspellen zie ik nu lol.

Edit: Oh alleen de bovenste drie hebben dat voorspeld. Weten we ook waarom die drie bovenaan staan :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oh wauw, het is dat je het nu zegt haha. Was mij nog niet opgevallen, lekker onduidelijke site :')
Je kan wel zien hoeveel totaal bonuspunten daarmee verdient zijn. Stand blijft min die punten alleen redelijk hetzelfde haha
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik zag het ook laat, gelukkig wel op tijd :)

Dan nemen we toch gewoon beide standen als uitslag, voor degene die het wel voorspelt hebben is het wel leuk om het er ook bij te houden.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik zie helaas nu pas dat @Kereltje en @thomus nog geen voorspellingen hebben gedaan voor deze en de komende wedstrijden, zonde van de punten!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Yeahyeah ik heb de laatste rondemedaille nog gepakt, toch nog iets goed voorspeld dit toernooi :p. Felicitaties aan Weckoj!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken