Wie Luistert Er Naar.....?

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Romy wrote:
2r3jc0h.png



Heel kinderachtig hoor, ik kan deze toelichten.
De scrobbles zijn voornamelijk afkomstig van 2 middagen dat ik met een meisje uit mijn klas aan school moest werken. Daarnaast heb ik het ook eens geluisterd toen mijn nichtjes bij ons waren.
Enfin, Justin Bieber is fokking goed ja, niet sollen met hem.

Dat moet godsamme een leuk meisje geweest zijn als je het daardoor zo vaak geluisterd hebt ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik zet mijn Spotify altijd op privé-sessie, dus de scrobbles kloppen stiekem niet. Justin is veel vaker langsgekomen de laatste tijd :$
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Boom! allemaal verslagen door iemand die zijn last.fm account verwijderd heeft!

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
neontiger8 wrote:
Dat moet godsamme een leuk meisje geweest zijn als je het daardoor zo vaak geluisterd hebt
:’)

Nooit doen Thomas,
Voor je het weet moeten de Radiohead tickets verkocht worden en moet je met de dames mee naar Justin Bieber want daar ben je dan 'fan' van. Je wekt illusies waar je later spijt van krijgt. To zover mijn advies.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0

Als we even eerlijk zijn, jij hebt ook 5 scrobbles van JB hoor haha

Daarbij is Justin Bieber gewoon cool tegenwoordig :cool: Vind die hitjes van z'n laatste album ook best leuk.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Romy wrote:
2r3jc0h.png



Als we even eerlijk zijn, jij hebt ook 5 scrobbles van JB hoor haha

Daarbij is Justin Bieber gewoon cool tegenwoordig
1f60e.png
Vind die hitjes van z’n laatste album ook best leuk.
Daar is het guilty pleasures topic voor.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Fahren Fahren Fahren Auf der Autobahn. Zie je. minsten 1 scrobble!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Allemaal leuk dat Kraftwerk de pioniers zijn in hun genre. Maar wat een saaie kudtmuziek is dat zeg.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Allemaal leuk dat Kraftwerk de pioniers zijn in hun genre. Maar wat een saaie kudtmuziek is dat zeg.

Probeer Minimum Maximum eens. Liveplaat van 10 jaar geleden waarin een deel van de nummers geupdate is naar een meer moderne sound. En tegelijk ook een uitstekende doorsnede van hun oeuvre. Denk dat die plaat verantwoordelijk is voor de helft van mijn 248 scrobbles.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Probeer Minimum Maximum eens. Liveplaat van 10 jaar geleden waarin een deel van de nummers geupdate is naar een meer moderne sound. En tegelijk ook een uitstekende doorsnede van hun oeuvre. Denk dat die plaat verantwoordelijk is voor de helft van mijn 248 scrobbles.

Zal eens kijken. Komt natuurlijk ook grotendeels door te weinig tijd te nemen om eens goed te luisteren.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Maar goed dat jullie nog niet naar Kensington, 30STM en Passenger hebben gekeken, dan was ik per direct de verliezer :p
(Vroeger veel geluisterd blablabla)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747

Maar 30 seconds to mars is ook niet slecht. en dat vindt Jeroen ook. Het is alleen een beetje een sekte geworden de laatste tijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken