Werchter Parklife

Zijn jullie enthousiast?

  • Ja! 🤩

    Stemmen: 1 5,0%
  • Ik mis de klassieke RW, maar 't is beter dan niets! 🤨

    Stemmen: 13 65,0%
  • Nee, liever niets dan. 😕

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
In Frankrijk boeken ze toch iets interessanter voor de zittende edities. Hopelijk lukt het Werchter ook om enkele internationale acts te boeken (los van 'lil Kleine). Inhaler zou alleszins leuk zijn!
Die Schweiz, maar voor de rest zeker met je eens. Maar goed, of we Dotan willen zien, is dan weer de tweede vraag...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik heb ook gewoon geen interesse, met alle respect, in onze bands. Die kansen daarvoor zullen blijven komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Die afscheidsparty heeft dan opeens weer een leuke line-up! Stake, Brutus, Black Box Revelation. Het is dat het bijna 2 uur rijden is, als ik dichterbij had gewoond dan was ik hier wel heen gegaan.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Die afscheidsparty heeft dan opeens weer een leuke line-up! Stake, Brutus, Black Box Revelation. Het is dat het bijna 2 uur rijden is, als ik dichterbij had gewoond dan was ik hier wel heen gegaan.
Ik ga er wel voor gaan. 5 goede namen en dan vooral Stake en Brutus! De eerste namen waar ik wil voor gaan voor die prijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
'Beste' line up, die laatste, en dan doen ze een pre sale voor proximus klanten. Op 625 plaatsen is dit niet helemaal correct vind ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken