Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Nochtans het meest ergerlijke volk kan je terugvinden op Classic. Op Boutique is dat toch anders.
Met Bruno Mars viel dat allemaal goed mee vond ik, was ook prima dagje eigenlijk.
Waarom laat Werchter dat eigenlijk in stand? Ben er één keer geweest voor Bruce en het leek een grote stadspicknick met entertainment. Wij hadden ook eigen wijn en kazen bij haha. Door dit wat meer strak te trekken kan Werchter het imago van dit festival denk ik aardig opkrikken,
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nochtans het meest ergerlijke volk kan je terugvinden op Classic. Op Boutique is dat toch anders.
Met Bruno Mars viel dat allemaal goed mee vond ik, was ook prima dagje eigenlijk.
Hangt vrijwel van artiest tot artiest af, vermoed ik. Bruno Mars, Ed Sheeran etc. trekken wat jonger volk.. en die kunnen al wat langer recht staan. :LOL:
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Waarom laat Werchter dat eigenlijk in stand? Ben er één keer geweest voor Bruce en het leek een grote stadspicknick met entertainment. Wij hadden ook eigen wijn en kazen bij haha. Door dit wat meer strak te trekken kan Werchter het imago van dit festival denk ik aardig opkrikken,
Meerdere redenen. Er is meestal altijd wel een act geschikt. Het publiek dat er komt geeft er altijd erg veel geld uit, het is een geliefd festival voor vip packages met meestal een grote party in de Barn achteraf, ze gebruiken het ook om hun vaste partners in de watten te leggen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Alsof het stoeltjes- en badhandhoekenpubliek van Boutique zoveel beter zal zijn als Les Ardentes. Ik zie een trip naar Parijs wel zitten eerlijk gezegd.
Dat dekentjespubliek koopt natuurlijk massaal een ticket voor het reguliere RW met die lineup. Lekker voor de main plakkuh voor Metallicah joh, was in 2014 ook al verschrikkelijk.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Shit, dus ik moet voortaan mijn opvouwbare picknickkleedje thuislaten?
Ik ben al 40 geweest hoor!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dat dekentjespubliek koopt natuurlijk massaal een ticket voor het reguliere RW met die lineup. Lekker voor de main plakkuh voor Metallicah joh, was in 2014 ook al verschrikkelijk.
Dat dekentjespubliek koopt al jaren massaal tickets voor RW hoor. Of de headliners nu dinosaurussen of jonge frisse namen zijn. Ik ken best wat mensen die in groep een ticket kopen voor de zaterdag/zondag zodra de verkoop start. Is namelijk een "leuk dagje vertier", en aan het eind van de rit zullen er altijd wel een handvol namen/hitjes passeren die ze kennen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Sinds lange tijd weer terug op het forum.
Morgen maar eindelijk is wat werchter vouchers van voorgaande jaren verzilveren ;)

Ik stond in 2014 bij Stromae als toch redelijke stromae leek helemaal vooraan. Nog steeds een van de beste optredens ever. Wat was dat goed.
Bijna net zo goed als Pearl Jam de dag daarvoor :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik denk dat ik toch maar even afwacht. Lijkt geen wachtrij te zijn en €92,- vind ik alsnog wel teveel van het goede. Helemaal als je het tegen de ticketprijs van Rock en Seine zet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ben niet zo fan van het nummer. Voelt raar, beetje off-beat die net te veel stoort en niet lekker zit of zo als dat logisch is?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Dat off-beat ritme is natuurlijk met opzet en vind ik juist een van de leukste dingen aan het liedje! Het voelt aan alsof het ritme steeds vertraagt zonder dat dat het geval is, zeer uniek gevoel geeft dat.
Natuurlijk is dat de bedoeling, dat snap ik. Maar ja, smaken verschillen gelukkig :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Dat off-beat ritme is natuurlijk met opzet en vind ik juist een van de leukste dingen aan het liedje! Het voelt aan alsof het ritme steeds vertraagt zonder dat dat het geval is, zeer uniek gevoel geeft dat.
klopt.
Typisch Stromae en steengoed nummer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik ben niet zo fan van het nummer. Voelt raar, beetje off-beat die net te veel stoort en niet lekker zit of zo als dat logisch is?
Is gewoon typische dembow-beat die je veelal hoort op reggaeton/dancehall tracks. Beetje verrassend dat ie daarvoor kiest, anderzijds ook niet gezien de boom van het genre.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken