Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
92 euro is aan de prijs hoor. Verwacht daarvoor wel echt een nette sub, al zal hij op eigen kracht een eind komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Les Ardentes heeft dat overigens ook maar mooi gefixt hoor om 'm binnen te halen, amai.

Als de line-up daar een beetje mee valt... En anders idd, Boutique gewoon.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
92 euro is aan de prijs hoor. Verwacht daarvoor wel echt een nette sub, al zal hij op eigen kracht een eind komen.

Zou Stromae aan die prijs zoveel tickets schuiven als hij daarnaast ook al op Les Ardentes staat? Ik verwacht eigenlijk toch ook wel een nette sub of een stevige undercard. Tenminste, als de wei vol moet, ik weet natuurlijk niet of dat per sé een vereiste is voor Boutique.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ga hier ook wel tickets voor proberen scoren. Al is Rock En Seine ook wel aan het lonken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik zag dat hij ook op Les Ardentes speelt en de kaarten zijn daar wel een stuk goedkoper. Beetje aan het overwegen waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan. Rock En Seine lukt niet qua data. Wat denken jullie dat de beste plek is om Stromae aan het werk te zien? Boutique of Les Ardentes?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Ik zag dat hij ook op Les Ardentes speelt en de kaarten zijn daar wel een stuk goedkoper. Beetje aan het overwegen waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan. Rock En Seine lukt niet qua data. Wat denken jullie dat de beste plek is om Stromae aan het werk te zien? Boutique of Les Ardentes?
Als je hiphop-minded bent (voornamelijk Franstalige hiphop), zou ik je zeker Ardentes aanraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Ik zag dat hij ook op Les Ardentes speelt en de kaarten zijn daar wel een stuk goedkoper. Beetje aan het overwegen waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan. Rock En Seine lukt niet qua data. Wat denken jullie dat de beste plek is om Stromae aan het werk te zien? Boutique of Les Ardentes?
25k in Les Ardentes met een line up die vooral richting hiphop zal gaan, vooral Franstalig. Qua terrein ken ik het hier niet.
65k in Werchter met de line up die wel wat pop gerichter zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Oke, tijd voor mijn eerste keer Boutique dan maar! HYPE! Hopelijk wel al iets van extra naam voor de ticketverkoop, anders is Les Ardentes ook een interessante optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Thanks voor de replies. Maandag eerst Les Ardentes proberen. Lukt dat niet dan woensdag poging twee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Iemand ervaring met Les Ardentes? Ik had altijd het idee dat dat publiek daar redelijk schraal is. Daarom ook Kendrick absoluut geskipt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Door de wachtrij heen bij Les Ardentes, lijken alleen nog maar kaarten voor 7 juli te zijn. Dan toch maar Boutique proberen.

Edit: Op de homepage zelf lijken er wel kaarten te zijn voor 10 juli. Alsnog 80 euro. Gaat Boutique worden dan maar.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Alsof het stoeltjes- en badhandhoekenpubliek van Boutique zoveel beter zal zijn als Les Ardentes. Ik zie een trip naar Parijs wel zitten eerlijk gezegd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Alsof het stoeltjes- en badhandhoekenpubliek van Boutique zoveel beter zal zijn als Les Ardentes. Ik zie een trip naar Parijs wel zitten eerlijk gezegd.
Nochtans het meest ergerlijke volk kan je terugvinden op Classic. Op Boutique is dat toch anders.
Met Bruno Mars viel dat allemaal goed mee vond ik, was ook prima dagje eigenlijk.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ga ook wel voor Parijs gaan. Vrij absurde prijzen hier in België vergeleken met Rock en Seine. Verwacht ook wel een veel interessantere line-up daar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken