Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.119
1.517
De reacties op de facebook van HLN en VTM zijn in elk geval goud

"Zagevent" "Noemen ze dat goeie muziek tegenwoordig??" "Trekt op niks" "Hij was beter weggebleven" en meer van dat alles is de consensus daar.

Topschijf dus van de Maestro. Erg benieuwd naar meer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
De comment section van HLN en VTM zijn toch notoire Vlaams Belang-cesspools. Bedoel, verrast?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.138
2.882
Gorillaz erbij!!!

Ik was nog even aan het wachten om tickets te kopen, maar dit geeft de doorslag. Ik ben erbij.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Dat maakt van Boutique wel een mooie dag! Ik denk dat beide artiesten een redelijk gelijkaardige fanbase hebben, althans, dat is mijn gevoel.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Nja. Als ze zelfs Gorillaz al kwijt kunnen op een dagfestival is dat zeer belovend voor Rock Werchter zelf zou je denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Nja. Als ze zelfs Gorillaz al kwijt kunnen op een dagfestival is dat zeer belovend voor Rock Werchter zelf zou je denken.
Zat ik precies hetzelfde te denken, dit kan niet mis gaan zou je denken!
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.119
1.517
Toch ook voor de bijl gegaan met Boutique nu.

Ik was al erg hard aan het twijfelen voor Stromae ( jaren gebaald dat ik indertijd ziek geworden ben en hem heb moeten missen), maar met Gorillaz er bij? Ja...shut up and take my money dan maar hoor.

Ik hoop stiekem dat Dua Lipa nog kan ( mss echt te hoop gegrepen nu) en Angéle en Arsenal. Dan heb je echt een dagje om ??? op te gaan.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar Arctic Monkeys ook op Boutique. Lijkt mij wel heel erg sterk die dag dan.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar Arctic Monkeys ook op Boutique. Lijkt mij wel heel erg sterk die dag dan.
Lijkt me inderdaad te veel van het goede, en hoop het niet, die keuze met eventueel bruce kan ik niet maken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken