Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.877
Bazart is toch heerlijk, man :wink: Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.283
Bazart is toch heerlijk, man
1f609.svg
Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.

Hahaha inderdaad, Bazart krijg ik ook de kriebels van. Kans is zelfs groot dat ik pas net voor Ellie Goulding de weide opga, nu ik de timetable heb bekeken :wink:
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Bazart is toch heerlijk, man ? Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.

Bijzonder ja, dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt.. :lol:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.877
wenteldave wrote:
Bazart is toch heerlijk, man
1f609.svg
Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.

Bijzonder ja, dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt..
1f606.svg
Dat zeg ik ook niet? Vind ik de normaalste zaak van de wereld, maar ik had nog nooit iemand ontmoet die het wat vond en opeens stond heel dat veld vol. Dat vond ik best bijzonder. Kan iemand me wel uitleggen wat er leuk is aan Bazart of denken we er hier op het forum eensgezind over?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg.... van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg…. van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!
Neen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.523
4.394
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg…. van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!
Ga maar gewoon naar boutique en blijf vrijdag weg van werchter dan. Deze dag op RW zou voor mij en vele anderen een verschrikking zijn en op zeer veel weerstand rekenen
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.283
James wrote:

wenteldave wrote:
Bazart is toch heerlijk, man
1f609.svg
Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.


Bijzonder ja, dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt..
1f606.svg


Dat zeg ik ook niet? Vind ik de normaalste zaak van de wereld, maar ik had nog nooit iemand ontmoet die het wat vond en opeens stond heel dat veld vol. Dat vond ik best bijzonder. Kan iemand me wel uitleggen wat er leuk is aan Bazart of denken we er hier op het forum eensgezind over?

Denk dat het forum hier, op enkelingen na, hetzelfde over denkt. Heb trouwens ook het gevoel dat er in Vlaanderen een beetje een Bazart-moeheid heerst, nadat ze hier enkele jaren na elkaar overal te zien waren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Timmetje wrote:
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg…. van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!

Neen.

Ik dacht dat the Killers hier ook stonden.... blijkt op McCartney dag te zijn. Dan is't een stuk minder interessant inderdaad (al had ik Goulding, Zwangere Guy en Swift alsnog graag op Werchter gezien).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.877
wenteldave wrote:

James wrote:

wenteldave wrote:
Bazart is toch heerlijk, man
1f609.svg
Vorig jaar op Pinkpop op de Main Stage gezien. Dat veld stond aardig vol en ik wist niet wat ik meemaakte. Verbaasde me dat veel mensen het gewoon meezingen. Zeikerige nummers en ook nog eens een zanger die een vervelende stem heeft. Ik snap niet helemaal wat men in die jongens ziet en hoe die ooit groot zijn geworden.


Bijzonder ja, dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt..
1f606.svg



Dat zeg ik ook niet? Vind ik de normaalste zaak van de wereld, maar ik had nog nooit iemand ontmoet die het wat vond en opeens stond heel dat veld vol. Dat vond ik best bijzonder. Kan iemand me wel uitleggen wat er leuk is aan Bazart of denken we er hier op het forum eensgezind over?

Denk dat het forum hier, op enkelingen na, hetzelfde over denkt. Heb trouwens ook het gevoel dat er in Vlaanderen een beetje een Bazart-moeheid heerst, nadat ze hier enkele jaren na elkaar overal te zien waren.
Het is de Kensington van België! Goed om te horen dat jullie ook zoiets hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.877
Joe wrote:

Timmetje wrote:
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg…. van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!


Neen.

Ik dacht dat the Killers hier ook stonden…. blijkt op McCartney dag te zijn. Dan is’t een stuk minder interessant inderdaad (al had ik Goulding, Zwangere Guy en Swift alsnog graag op Werchter gezien).
TW Classic mag wel ingeruild worden in de plaats voor een aantal namen van die vrijdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik had op de één of andere manier die Classic en Boutique lineup wat door de war gehaald. Maar helemaal eens! Fantastische lineup heeft die Classic dag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.023
Joe wrote:

Timmetje wrote:
Prettige nummers, prachtige teksten en de zanger heeft een aangenaam stemgeluid.

Wat een lineup hebben ze hier zeg…. van mij had vrijwel elke act hier wel op het gewone Werchter mogen staan. Fantastisch. Kunnen we deze dag niet nog even met de Werchter vrijdag ruilen?!


Neen.

Ik dacht dat the Killers hier ook stonden…. blijkt op McCartney dag te zijn. Dan is’t een stuk minder interessant inderdaad (al had ik Goulding, Zwangere Guy en Swift alsnog graag op Werchter gezien).
Ik schrok al, dacht even dat je het echt meende ;).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval 'zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.'
Anyways, ik hoop vooral op een livestream. De gezichten van duizenden Swift fans die naar een schreeuwende Zwangere Guy staan te kijken, wil ik niet missen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Zwangere Guy en Brihang staan hier wel een beetje vreemd vind ik. Vooral ZG is toch veel te alternatief voor een poppubliek? En zijn (toch wel grote) fanbase gaat geen ticket kopen voor een dag waarop godbetert 5SOS speelt.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Zwangere Guy en Brihang staan hier wel een beetje vreemd vind ik. Vooral ZG is toch veel te alternatief voor een poppubliek? En zijn (toch wel grote) fanbase gaat geen ticket kopen voor een dag waarop godbetert 5SOS speelt.

Ik heb het al hier ergens op het forum gepost, maar Zwangere Guy staat precies op elk (dorps)festival. Dat hij nu op deze line-up staat komt zijn street cred niet ten goede.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’
Anyways, ik hoop vooral op een livestream. De gezichten van duizenden Swift fans die naar een schreeuwende Zwangere Guy staan te kijken, wil ik niet missen.

De Golden Circle gaat nog leeg zijn wanneer hij begint, dus ik denk dat Zwangere Guy eerder met een blik van "wat doe ik hier in godsnaam" het podium op loopt.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.665
2.283
Thijs wrote:
Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’
Anyways, ik hoop vooral op een livestream. De gezichten van duizenden Swift fans die naar een schreeuwende Zwangere Guy staan te kijken, wil ik niet missen.

De Golden Circle gaat nog leeg zijn wanneer hij begint, dus ik denk dat Zwangere Guy eerder met een blik van “wat doe ik hier in godsnaam” het podium op loopt.

Die Golden Circle zal wel vanaf de middag volstaan met mensen die persé op de eerste rij willen staan om Taylor te zien hoor, daar moet je je niet te veel zorgen over maken. :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken