Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.964
2.012
Iemand die geweest is en mij kan vertellen of het nog gewone bekertjes waren of van die verharde?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
Werchter gaat de komende jaren nog niet overschakelen op de verharde bekers.

Zonde. In de recensie van RaR in dat topic heb ik hier ook nog aandacht aan besteed. Ik blijf dit een ideaal systeem vinden. Als bezoeker ervaar ik het niet als vervelend om die paar bekers bij je te hebben. Bovendien was het terrein bijzonder schoon, ook veel minder etensresten op de grond. Ik ben er van overtuigd dat dit mensen aanspoort om minder zooi op de grond te gooien als het terrein schoon is en blijft. Tuurlijk kost het als organisatie meer logistiek maar die bekers gaan jaren mee (op RaR bekers gezien van editie 2017) maar zou dit niet opwegen tegen de lagere schoonmaakkosten?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.964
2.012
Boutique pop up, wat moeten we ons daar weer bij voorstellen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.964
2.012
In een interview met Jimmy Fallon vertelt de zangeres dat de aankomende wereldtournee die ze gaat doen, zo groen mogelijk is. Enkele maatregelen die genomen worden, zijn dat fans die naar een optreden komen hun eigen flesje water moeten meenemen.

Zouden ze ook bier verkopen? En moet je daar ook zelf een bekertje voor meenemen? :lol: :lol:
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
In een interview met Jimmy Fallon vertelt de zangeres dat de aankomende wereldtournee die ze gaat doen, zo groen mogelijk is. Enkele maatregelen die genomen worden, zijn dat fans die naar een optreden komen hun eigen flesje water moeten meenemen.

Zouden ze ook bier verkopen? En moet je daar ook zelf een bekertje voor meenemen?
1f606.svg
1f606.svg

Festivals en jeugdhuizen e.d. zijn van 2020 toch verplicht met wisselbekers te werken? Ben benieuwd wat ze nog van maatregelen neemt, want anno 2020 is een soort van wisselbekers gebruiken echt niet meer zo wereldschokkends. Als dat dé maatregel is, lijkt me dit gewoon een "stunt" om positief in het nieuws te komen. En mee te gaan met de hype...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.964
2.012
Klopt, al gaven de grote festivals al aan dat het voorlopig onbegonnen werk is op zo'n grote schaal.
Die gaan wellicht voor de 90% recyclage.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
In een interview met Jimmy Fallon vertelt de zangeres dat de aankomende wereldtournee die ze gaat doen, zo groen mogelijk is. Enkele maatregelen die genomen worden, zijn dat fans die naar een optreden komen hun eigen flesje water moeten meenemen.

Goeie ontwikkeling.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
997
251
Klopt, al gaven de grote festivals al aan dat het voorlopig onbegonnen werk is op zo’n grote schaal.
Die gaan wellicht voor de 90% recyclage.
Nee, deze wet is geschreven op maat van de grote festivals......
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.379
1.891
Cancelled, officieel door de Federale Politie, die niet genoeg werkvolk kunnen leveren voor dit, Tomorrowland en Dour die dag. Ze staat op dezelfde dag in het Sportpaleis.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.149
4.256
https://twitter.com/wboutiquefest/status/1200338648455143424?s=21
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Het zal zéker niets met een tegenvallende verkoop te maken hebben ... Heb ook nooit begrepen dat ze 89 euro durven vragen voor zo'n tieneridool die vorig jaar pas op Pukkelpop (in de namiddag) stond geprogrammeerd. Kan je toch vooraf al gaan inbeelden dat de verkoop voor geen meter zal lopen. Kan ook te maken hebben met 't feit dat ze effectief geen toestemming voor een extra dag festival kregen, maar dan is dat een grote flater van Live Nation om alsnog het evenement vast te leggen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
997
251
Cancelled, officieel door de Federale Politie, die niet genoeg werkvolk kunnen leveren voor dit, Tomorrowland en Dour die dag. Ze staat op dezelfde dag in het Sportpaleis.
Steek het maar weer (remember Rihanna) op de Fed. politie :p
Is gewoon beter voor iedereen (en vooral LN zelf)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.970
'Niet genoeg politie' :roll:
Maar op zich wel goed opgelost, Live Nation bespaart op voorprogramma's en productiekosten, Eilish staat niet voor een lege wei op te treden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.949
510
Het zal zéker niets met een tegenvallende verkoop te maken hebben … Heb ook nooit begrepen dat ze 89 euro durven vragen voor zo’n tieneridool die vorig jaar pas op Pukkelpop (in de namiddag) stond geprogrammeerd. Kan je toch vooraf al gaan inbeelden dat de verkoop voor geen meter zal lopen.
Tja, de Ziggo Dome show was binnen een vloek en een zucht uitverkocht en er staan inmiddels bijna 12.000 mensen in de wacht op Ticketswap, die zonder blikken of blozen € 100 neertellen voor een solo show. Dan zou je er bij Boutique pop-up tenminste nog een aanvullend programma bij krijgen. Dus ik vind het eigenlijk best opvallend dat er in België dan een stuk minder hype lijkt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken