Waar heb jij spijt van?

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ik baal echt heel erg van het feit dat ik/wij SOUNDGARDEN nooit live hebben gezien. Welk optreden of band heb jij gemist, waarvan je nu ontzettend baalt?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Dit is inderdaad een leuk onderwerp!

Er zijn natuurlijk veel bands die niet meer bestaan die ik graag nog eens had gezien: Pink Floyd, Nirvana, Led Zeppelin. Maar interessanter vind ik de bands die je had kunnen zien op een festival maar vanwege lamlendigheid of onwetendheid niet gezien hebt. Ik ben hiervoor even naar de line-ups van mijn eerste jaren Pinkpop gegaan. Muzieksmaak moet groeien maar man man, toch wat moois gemist:
- Pinkpop 2009: Volbeat, Kyteman, Pendulum, Shinedown, Katy Perry (oke, geen ramp, maar was toch wel grappig geweest)
- Pinkpop 2010: Gossip, Biffy Clyro, Florence and the machine, Gogol Bordello
- Pinkpop 2011: gelukkig alle goede bands gezien :)

Maar het gemis dat me het meeste bijstaat is Nine Inch Nails op Rock am Ring 2014. Begonnen vrij laat, 1.30 uur geloof ik en de rest van de groep was kapot. Wat had ik dat nog graag meegemaakt.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Het "meeste" toch gezien watk wou zien.
Had ik wel graag gezien maar zal niet meer lukken: Leonard cohen / Toots thielemans en Rage Against the Machine.
Wel nog steeds boos dat ik in 1996 nog een jaartje (13) te jong was om naar Werchter te mogen gaan. Vond het toen (en nu nog steeds) beestige affiche....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Tja, zijn wel wat dingetjes.
Laten schieten om tijd of financieel.
Bospop 2015, nog op de dag zelf (11 juli) 's ochtends getwijfeld om te gaan...
Nog altijd spijt van.
In 2013 ticket voor Joe Cocker in Keulen in het digitale winkelmandje, uiteindelijk niet gedaan. Is uiteindelijk op een pijnlijke beslissing uitgedraaid.
Misschien in mindere maten had ik FortaRock 2014 wel willen bezoeken.

Meest pijnlijke, dat is wel met kop en schouders het laten schieten van Pinkpop 2011...
Vrouw zwanger en naar mijn (toen nog ongeboren) dochtertje ging centen en tijd naar toe. Mijn vrouw zei nog, ga je toch alleen... Achteraf gezien, had het die 3 dagen makkelijk kunnen doen. Dan uiteindelijk raakt het uitverkocht en moet je dat hele feest op afstand uit je achtertuin horen, waaronder één van mijn favoriete bands Foo Fighters. Beslissing waar ik achteraf wel het meeste spijt heb.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Het “meeste” toch gezien watk wou zien.
Had ik wel graag gezien maar zal niet meer lukken: Leonard cohen / Toots thielemans en Rage Against the Machine.
Wel nog steeds boos dat ik in 1996 nog een jaartje (13) te jong was om naar Werchter te mogen gaan. Vond het toen (en nu nog steeds) beestige affiche….

Even opgezocht maar RW 1993 is inderdaad een bizar affiche. Vooral benieuwd naar Neil Young met Booker T and the MG's. Wonderlijke combi waarvan ik nooit heb geweten dat die bestaan heeft.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat ik nooit Queen in originele bezetting heb gezien. Laatste tour was in 1986...toen was ik 13
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Wel nog steeds boos dat ik in 1996 nog een jaartje (13) te jong was om naar Werchter te mogen gaan. Vond het toen (en nu nog steeds) beestige affiche….

Was er een minimum leeftijd toen, of mocht je niet?
Mijn ouders hebben ons al meegenomen naar Torhout. Ik was 12 jaar? Joe Jackson en Mink Deville gezien
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Benjamin wrote:
Nirvana had ik heeeeeel graaaaag willen zien .

Ja, ik ooooook! Helden. Wat was ik graag in Paradiso geweest

Sluit ik me bij aan. Ook Queen in originele bezetting nooit meegemaakt. Hetzelfde geld voor Phil Collins / Genesis al krijg ik daar hopelijk nog wel een kans voor...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik sloeg Patti Smith over op Rock Werchter '15 om naar Florence + The Machine te gaan. Florence was best goed, maar Patti Smith speelde 'Horses' volledig.
Ik vond Kings of Leon op Werchter '14 zo'n anticlimax dat ik daarna Stromae oversloeg. Stomstomstom.
Ook het niet meemaken van de Alive 2007 tour van Daft Punk is natuurlijk helemaal kut.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken