Vrijwilligers gezocht!

MonkeyBusiness

Nieuw lid
6 mei 2015
1
0
Hoi !

Stichting Monkey Business gelooft in een duurzame balans tussen mens en natuur in de regenwouden van Borneo en Sumatra en doet daarom hard haar best om geld op te halen en meer bewustwording te creëren met betrekking de massale ontbossing en diens gevolgen op de bio-diversiteit. De populatie van orang-oetans gaat hard achteruit en dit willen wij graag voorkomen! Naast het organiseren van ons eigen jaarlijkse benefiet-evenement SAVE ME at the Beach staan wij op andere festivals met verschillende activiteiten.

Op donderdag 14 mei (Hemelvaart) staat Monkey Business op het creatieve en veelzijdige Hemeltjelief! Festival op de NDSM-werf in Amsterdam. Hiervoor zijn wij nog op zoek naar 2 vrijwilligers die voor slechts 2 uurtjes willen helpen bij één van onze onderdelen. Uiteraard zit gratis toegang tot dit festival er bij inbegrepen! De onderdelen waar wij vrijwilligers voor zoeken zijn:
- een Jungle Book Photobooth
- een lounge area in het thema: Build Your Own Nest Like an Orangutan

Vind jij het leuk om iets voor het goede doel te doen en ook nog eens een leuke festival-dag te hebben? Laat het hier in een reactie weten en/of stuur een email met je naam en telefoonnummer naar [email protected]

Extra info:
www.hemeltjelieffestival.nl
www.saveme.nl
 

douwegeluk

Playlistbediener
18 okt 2018
6
0
Zoeken jullie nog meer vrijwilligers?

Ik deed altijd Monkey Kung Fu How Chuen onder leiding van Fred Decramer. Ook dat is een Monkey Business die we zouden kunnen connecten.

Misschien kan ik ergens mee helpen?

Zie mij in actie met Sasquatch Monkey Kung Fu:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=vI-GvPxK2f8[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken