Hoeveel singles is afhankelijk van de Jukebox zelf. In die van mij kunnen 80 singles. Dus dan heb je 160 nummers, waarvan je dan 80 A-kanten hebt.
B-kanten worden hier niet zo vaak opgezet. Je hebt ook wel singles met 2 A-kanten bv. recent Bruce Springsteen - Born To Run / Spirit In The Night gekocht.
Externe speakers en versterker zijn niet nodig. Deze zijn ingebouwd in de Jukebox. Je moet daarvan natuurlijk wel niet geweldige geluidskwaliteit verwachten. Het is meer voor de gezelligheid dat mensen zelf een plaatje kunnen opzetten.
Ik probeer zelf de singles regelmatig een keer te wisselen zodat je de nummers niet zo snel beu bent, maar daar ben je ook weer even meebezig. Oude singles eruit halen, kaartjes (voor het kiezen van het nummer) eruit halen, Nieuwe singles er in, oude weer sorteren.
Nog iets om rekening mee te houden als je singles koopt. Een jukebox maakt standaard gebruik van een groot gat in het midden van de singles. Het nadeel is, als je singles hebt met een klein gat dan moet je deze uitboren. Hierdoor gaat de waarde van je single weer naar beneden. Ikzelf heb mijn jukebox omgebouwd naar een klein gat en steek van deze sterretjes in de singles met een groot gat:

Kosten +- 3EUR voor 50.
Er bestaan jukeboxen die specifiek zijn voor LP's maar die kosten als snel boven de 10 000EUR.
Ik houd ook alles bij op Discogs:
Discogs:
discogs link