Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

10% is zelfs nog heel optimistisch voor die Pink Siifu show. Er waren 40 kaarten 'verkocht', waarvan slechts 20 aan betalende bezoekers. De rest stond op de gastenlijst. Wel een enorm goede show overigens. Op LGW was de Pandora wel goed gevuld.
Hetzelfde overigens in 013, toen Post Malone voor de eerste keer optrad in NL. Was destijds in de kleinste zaal van 013, toen White Iverson net uit was. Zo zie je maar.

Maargoed, naar aanleiding van de clues die gegeven zijn kunnen we West Side Gunn met potlood opschrijven denk ik.

Soulcrusher met de eerste namen

Bekijk bijlage 12705
Akhlys is van de line-up gehaald.
"Akhlys is no longer part of the Soulcrusher 2025 line-up. We don't tolerate nor agree on any form of bigotry, racism and intolerance. Needless to say we should have done our research better. Onwards to a killer edition of Soulcrusher."

En da's de volgende in het rijtje. Geen idee of het echt zo is of niet, maar het komt in ieder geval altijd zo lekker collegiaal over naar je collegafestivals die ze wel boeken, alsof zij dat wel aanmoedigen.

Verder op zich redelijke namen, maar ook niet heel denderend inderdaad.

Zach Meadows erbij op de zaterdag.
Tayler Holder en Tyler Halverson erbij op de zondag.
Programma is nu compleet, nu de timetable nog afwachten.
1738746802872.png

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
De eerste naam voor London Calling (novembereditie) is bekend: Flipturn is headliner. Meer namen volgen later en de verkoop start 10 februari om 10.00.

Het altijd fantastische Grootste Zomerfeest van Nederland is terug met een line-up om je vingers bij af te likken: Roxy Dekker, Flemming, Guus Meeuwis, Suzan & Freek, Kraantje Pappie en Kris Kross Amsterdam.

The Cryptex is aangekondigd voor Progpower.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Eerste namen voor Headlines festival op 10 mei in 013

BASHY
FRANKIE STEW & HARVEY GUNN
JD CLIFFE
MULA B
TALIABLE

(Zeggen me allemaal vrij weinig, naast Mula B)

BASHY
JD CLIFFE
MULA B
TALIABLE

Bashy?? Wist niet eens dat die nog muziek maakte joh. En dat is van die scene (00s grime/uk hiphop) dan ook net een naam die me niet heel veel zegt, behalve van naam. Verder ken ik ook niks naast Mula B.

BASHY
JD CLIFFE
MULA B
TALIABLE

Cliffe is tof maar niet bepaald een grote naam. TaliaBle doet een vermakelijke mix tussen punk en hiphop.

Interessant lijstje ze gaan echt wel de meer obscuurdere kant in dan ik verwachte wat positief kan uitpakken.

Cliffe is tof maar niet bepaald een grote naam. TaliaBle doet een vermakelijke mix tussen punk en hiphop.

Interessant lijstje ze gaan echt wel de meer obscuurdere kant in dan ik verwachte wat positief kan uitpakken.
Dit gaat nog niet storm lopen met de ticketverkoop morgen, ik denk dat het dezelfde kant opgaat als juicebox in tivoli

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Had ook wel iets meer verwacht van Headline festivals inderdaad. De aankondiging wekte mijn interesse wel, maar dit is voor mij de moeite om ticket voor te kopen. Andere kant een Hip Hop festival in de 013... daar kan je ook niet heel veel grote dingen verwachten natuurlijk.

De eerste namen voor Sophie Straats Protestfest zijn bekend.

Blijkbaar heeft Nieuwe Pekela Rock On Outdoor Festival.

Nieuwe namen voor Spoorpark Live: Sophie-Ellis Bextor (daar borrelt ook iets...), Racoon en Splendid.

TRAELS is aangekondigd voor Progpower.
Die zaterdag van Spoorpark Live is heel netjes hoor!

Had ook wel iets meer verwacht van Headline festivals inderdaad. De aankondiging wekte mijn interesse wel, maar dit is voor mij de moeite om ticket voor te kopen. Andere kant een Hip Hop festival in de 013... daar kan je ook niet heel veel grote dingen verwachten natuurlijk.
Denk dat als je een lineup met acts ten grootte van Action Bronson en Boldy James boekt het echt wel kan werken. Maar zoiets gaat voorlopig echt niet meer gebeuren.

Denk dat als je een lineup met acts ten grootte van Action Bronson en Boldy James boekt het echt wel kan werken. Maar zoiets gaat voorlopig echt niet meer gebeuren.
Of tenminste 1 grotere naam in dat straatje, is wat budget maar dan trek je meer mensen over de streep. Je hebt weinig mensen die overtuigd wordt door de lading van nu. De comments op instagram zijn 9/10 ook van Friendly Fire medewerkers en affiliates

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Users who are viewing this thread