Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
653
505
Een topic om al het nieuws in te verzamelen over festivals waarvoor een eigen topic (nog!) niet echt de moeite waard is. De 2023 editie!

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.855
3.168
Complexity Fest is volgend jaar op 25 februari. Verkoop start vandaag om 13.00, dus aankondiging in de maak? Datum was wel al bekend, maar dit lijkt me nu wel een logisch moment.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.855
3.168
Euh, Headbanger's Parade is niet heel geweldig goed in organiseren? Ze zijn nu nog aan het praten met Main Stage/Brabanthallen om te kijken hoeveel bands er kunnen spelen op één dag. Daar hebben ze toch al een jaar voor gehad?

Voor nu is de volledige line-up dan ook de line-up die al bekend is gemaakt. Karig...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
8.133
1.731
Euh, Headbanger's Parade is niet heel geweldig goed in organiseren? Ze zijn nu nog aan het praten met Main Stage/Brabanthallen om te kijken hoeveel bands er kunnen spelen op één dag. Daar hebben ze toch al een jaar voor gehad?

Voor nu is de volledige line-up dan ook de line-up die al bekend is gemaakt. Karig...
Tsja. Heel dat podium is te opgeblazen naar mijn mening. Zou de nieuwe AFAS live worden, maar dat maken ze totaal niet waar imo. En ik begin ook mijn twijfels te krijgen over Rock Circus ook in Den Bosch. Best met wat bombarie bekend gemaakt maar nog steeds niks bekend. November is ook niet zo ver meer. Die zijn toch veel te laat om een 3-daagse line-up bekend te maken?

teunajax

Dagopener
18 jul 2018
651
518
Tsja. Heel dat podium is te opgeblazen naar mijn mening. Zou de nieuwe AFAS live worden, maar dat maken ze totaal niet waar imo. En ik begin ook mijn twijfels te krijgen over Rock Circus ook in Den Bosch. Best met wat bombarie bekend gemaakt maar nog steeds niks bekend. November is ook niet zo ver meer. Die zijn toch veel te laat om een 3-daagse line-up bekend te maken?
Rock Circus zou wel pas begin november 2023 zijn, dus wat dat betreft zijn ze ruim op tijd. Wat niet wil zeggen dat ik verwacht dat het een doorslaand succes gaat worden...

Gebruikers die dit onderwerp bekijken