Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net even die prijzen gezien voor Einaudi. Verschoot me een ongeluk. Ook zéér onduidelijk wtf precies cat A, B, C en D precies zijn. En waar je dan precies gaat zitten met wat voor zicht..
Net even die prijzen gezien voor Einaudi. Verschoot me een ongeluk. Ook zéér onduidelijk wtf precies cat A, B, C en D precies zijn. En waar je dan precies gaat zitten met wat voor zicht..
Moet je Norah Jones eens bekijken. Vind dit voor Einaudi zo gek nog niet, hoor. Misschien net te hoog voor de topplekken, maar vanaf C is het het wel waard.
Moet je Norah Jones eens bekijken. Vind dit voor Einaudi zo gek nog niet, hoor. Misschien net te hoog voor de topplekken, maar vanaf C is het het wel waard.
Heyhoy
Ik ben van plan deze zomer voor de eerste keer naar Gent Jazz te gaan om de legendarische Herbie Hancock te zien.
Hiervoor zou ik graag goede plekjes kopen, maar op de site staat niks van info ivm zaalplan en zitjes.
Iemand ervaring met Gent Jazz en die weet welke plaatsen de moeite zijn om voor te betalen?
Thanks!
Ik ben er al een paar keer geweest maar nog nooit op een dag met zitplaatsen. Kan me niet voorstellen dat er echt slechte plaatsen zijn in zo'n tent, maar hoeveel geld je ervoor wilt neerleggen, is natuurlijk een andere zaak.