Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2022

teunajax

Randprogramma
18 jul 2018
208
28
Misschien staat het er al even, maar Sonic Whip heeft in ieder geval wat namen voor volgend jaar.
Motorpsycho, Earthless, Stöner, Rotor, Sacri Monti, Maidavale, A/lpaca, Polymoon, Mythic Sunship, Slomosa en Kaleidobolt. Meer namen volgen.

Mooi lijstje wel. De voor mij interessantste namen (Motorpsycho, Earthless, Sacri Monti en Mythic Sunship) wel al eerder gezien, dus ik sla hem waarschijnlijk over. Roadburn komt ook een dezer dagen/weken met nieuwe namen. Tot nu toe hebben ze +/- 30% van de lineup bekend gemaakt, aldus het bericht van eerder vandaag.

• Confetti
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
5.418
1.344
Roadburn is weer terug met namen!
Lingua Ignota, Emma Ruth Rundle, 40 Watt Sun, Mizmor, The Bug, Sordide, Sum of R, Messa, Hangman's Chair, HEALTH, Kaelan Mikla, Kanga, Cloud Rat, Uniform, Pinkish Black, Smote, Kungens Män, Kanaan, Fagelle, Kollaps en Wyatt E. zijn zojuist aangekondigd.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en teunajax

teunajax

Randprogramma
18 jul 2018
208
28
Lingua Ignota, Emma Ruth Rundle, 40 Watt Sun, Mizmor, The Bug, Sordide, Sum of R, Messa, Hangman's Chair, HEALTH, Kaelan Mikla, Kanga, Cloud Rat, Uniform, Pinkish Black, Smote, Kungens Män, Kanaan, Fagelle, Kollaps en Wyatt E. zijn zojuist aangekondigd.
Uitstekende worp weer. Met name Lingua, Emma, Mizmor, The Bug, Cloud Rat en Uniform ben ik blij mee. Om het voor mij volledig te maken wil ik graag Dungen van de vorige lineup weer terug. Verder laat ik me verrassen

warriorandweirdo

Support act
8 nov 2017
836
310
ESNS zal wederom volledig digitaal doorgaan, jammer genoeg.. :(

• Verdrietig
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
5.418
1.344
Minder dan honderd weekendtickets over. Sla uw slag!

Gebruikers die dit onderwerp bekijken