Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Stadspark Live wordt, als we de teasers mogen geloven, Crowded House en Simple Minds.

Zondag 19 juni 2022 in Stadspark Groningen.
Kaartverkoop start op 29-10-2021 om 10:00u.

DON’T DREAM IT’S OVER​

Stadspark Live is namelijk Alive & Kicking en keert terug in 2022 en wel op zondag 19 juni! Na twee jaar op onze handjes zitten kan het niet anders dan dat we flink uitpakken. We komen heel snel met meer nieuws dus houdt onze socials en website in de gaten en schrijf de datum alvast heel dik in je agenda!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Bert

Support act
14 nov 2014
829
751
Stadspark Live wordt, als we de teasers mogen geloven, Crowded House en Simple Minds.

Zondag 19 juni 2022 in Stadspark Groningen.
Kaartverkoop start op 29-10-2021 om 10:00u.
kon inderdaad ook niets anders van de hints maken vanmorgen. Zou mooi zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Prima eerste lichting van Roadburn hoor!
Edit: Huh, volgens mij is die veranderd. Onder andere Alcest, Pertubator, Sólstafir, Gggolddd (da's GOLD, maar die hebben hun naam gewijzigd), van wie de zangeres Milena Eva ook curator voor de aankomende editie.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Prima eerste lichting van Roadburn hoor!
Edit: Huh, volgens mij is die veranderd. Onder andere Alcest, Pertubator, Sólstafir, Gggolddd (da's GOLD, maar die hebben hun naam gewijzigd), van wie de zangeres Milena Eva ook curator voor de aankomende editie.
Waar zie je dit? Ik heb nog op geen enkel kanaal iets gezien (FB, Twitter, Website, Mail)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Waar zie je dit? Ik heb nog op geen enkel kanaal iets gezien (FB, Twitter, Website, Mail)
Daarom. Opeens is ie weg. Zag het op Instagram voorbijkomen. Maar begin nu opeens heel erg aan mezelf te twijfelen om het geen fata morgana was, haha.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Prima eerste lichting van Roadburn hoor!
Edit: Huh, volgens mij is die veranderd. Onder andere Alcest, Pertubator, Sólstafir, Gggolddd (da's GOLD, maar die hebben hun naam gewijzigd), van wie de zangeres Milena Eva ook curator voor de aankomende editie.
Inderdaad een aantal mooie namen voor bovenaan het affiche. Had die naamsverandering nog niet meegekregen. Wel makkelijke te googlen nu.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Daarom. Opeens is ie weg. Zag het op Instagram voorbijkomen. Maar begin nu opeens heel erg aan mezelf te twijfelen om het geen fata morgana was, haha.
De namen zouden me niets verbazen. Aangezien er nu nog geen aankondiging is verwacht ik hem om 15u of 16u?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Heel blij met Backxwash. Ulver en Liturgy zijn ook uitstekende boeking. Verder tevreden dat namen als Alcest, Big Brave, Midwife o.a. bewaard zijn van de vorige lineup. Ik heb er nog wel een paar op mijn wishlist staan van die editie, maar misschien dat die op een later moment nog aangekondigd worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Heel blij met Backxwash. Ulver en Liturgy zijn ook uitstekende boeking. Verder tevreden dat namen als Alcest, Big Brave, Midwife o.a. bewaard zijn van de vorige lineup. Ik heb er nog wel een paar op mijn wishlist staan van die editie, maar misschien dat die op een later moment nog aangekondigd worden.
Was Russian Circles vergeten. Heerlijke toevoeging ook. Nu al genoeg om ook voor een weekend te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Zo, gekocht, maar nu ik het affiche eens beter bekijk, staan er pareltjes op. Vond Lili Refrain twee jaar geleden, helemaal vergeten dat ze nog bestond, maar dat was echt heerlijke muziek, dus blij dat die er staat. Alcest, Backxwash, GGGOLDDD, Jo Quail, Koldovstvo, Nothing, Russian Circles, Solstafir, Ulver en Vile Creature & Bismuth. Rest moet ik nog even beluisteren, maar dit is op het eerste gezicht echt fantastisch!

Ik zie bij ondere andere Backxwash staan dat hij speelt op 22 april en op 25 april. Die laatste is echter geen datum van Roadburn, momenteel tenminste. Is dat een hint naar een vijfde dag op maandag of...?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Zo, gekocht, maar nu ik het affiche eens beter bekijk, staan er pareltjes op. Vond Lili Refrain twee jaar geleden, helemaal vergeten dat ze nog bestond, maar dat was echt heerlijke muziek, dus blij dat die er staat. Alcest, Backxwash, GGGOLDDD, Jo Quail, Koldovstvo, Nothing, Russian Circles, Solstafir, Ulver en Vile Creature & Bismuth. Rest moet ik nog even beluisteren, maar dit is op het eerste gezicht echt fantastisch!

Ik zie bij ondere andere Backxwash staan dat hij speelt op 22 april en op 25 april. Die laatste is echter geen datum van Roadburn, momenteel tenminste. Is dat een hint naar een vijfde dag op maandag of...?
Bij Backxwash staat inmiddels 23 april, al lijkt die 3 wel erg veel op een 5. Nee een vijfde dag op de maandag lijkt me heel onwaarschijnlijk. De zondag was oorspronkelijk al een extra dat, een soort afterparty, en je hebt de pre-party al op woensdag. Dan zou je al bijna naar een complete week gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Landgraaf Live keert waarschijnlijk terug op Megaland Landgraaf

d.d. 5-5-2022 t/m 15-5-2022
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Was er geen eigen topic voor ESNS? Die hebben in ieder geval gisteren weer namen aangekondigd.
Eurosonic kondigt 78 namen aan: 49th & Main (ie), 52 Hertz Whale (sk), Aili (be), Alina Pash (ua), Anna (it), Anna B Savage (gb), Aramboa (at), AVAWAVES (de), Beharie (no), Berwyn (gb), Big Mountain County (it), Bluem (it), BSÍ (is), Carla Prata (pt), Chibi Ichigo (be), Cian Ducrot (ie), Clarissa Connelly (dk), Conchúr White (ie), Coucou Chloe (fr), CV Vision (de), Dea Matrona (ie), Discovery Zone (de), Dorian Dumont plays Aphex Twin (be), Epoque (it), Evelinn Trouble (ch), Funk Shui (mk), Ghøstkid (de), Giudi (cz), Go_A (ua), Hanne Mjøen (no), Hermanos Gutiérrez (ch), Hôy La (no), John Francis Flynn (ie), Jungle By Night (nl), Juno Francis (se), K.ZIA (de/be, ARD), Kai Kwasi (gb), Leon Of Athens (gr), Luidji (fr), May The Muse (de), Melby (se), Memes (gb), Mezerg (fr), Mooneye (be), Moritz Fasbender (de), Nenny (pt), Paceshifters (nl), Pale Moon (is), Panic Shack (gb), Pip Millett (gb), Platon Karataev (hu), Pothamus (be), Psychonaut (be), Puuluup (ee), Qlowski (it), QUINQUIS (fr), Quinzequinze (fr), Sabrina Bellaouel (fr), Secret Night Gang (gb), Self Esteem (gb), Sharktank (at), Slope (de), Smash Into Pieces (se), Son Mieux (nl), Spill Gold (nl), Sprints (ie), Suistamon Sähkö (fi), The Haunted Youth (be), The Lathums (gb), The Lounge Society (gb), Tomi Saario (fi), Ultraflex (is/no), Unschooling (fr), Vero (se), Vola (dk), Wodorost (pl), Zouj (de), and Дeva (hu).

Daar zitten echt heel straffe namen bij: Platon Karataev, Psychonaut, Pothamus, Vola onder andere, voor het wat hardere genre.

Noorderslag kondigt maar zeven namen aan: Dragonfruit, Future Husband, Meau, Prins S. en De Geit, Sophie Straat, Wodan Boys, and Yade Lauren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Misschien staat het er al even, maar Sonic Whip heeft in ieder geval wat namen voor volgend jaar.
Motorpsycho, Earthless, Stöner, Rotor, Sacri Monti, Maidavale, A/lpaca, Polymoon, Mythic Sunship, Slomosa en Kaleidobolt. Meer namen volgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken