TW Classic 2022 met Nick Cave

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zat zelf aan Placebo - London Grammar - Nick Cave te denken, maar The National zou me ook volledig over de streep trekken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Zat zelf aan Placebo - London Grammar - Nick Cave te denken, maar The National zou me ook volledig over de streep trekken.
Ik zou er echt enorm van balen als London Grammar en/of The National aan de neus van RW voorbij gaan. Placebo en Nick Cave vond ik ook al een fors verlies. Mooie line-up voor Classic natuurlijk, maar dit zijn de (wat alternatievere) kersjes op de taart voor RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Op niets gebaseerd volgende gedachte, Bon Iver zou hier toch ook een mooie combo geven. Vreemd eigenlijk hoe deze altijd door de mazen van de Belgische festivals glipt. Dour 2012 als laatste festival zeker?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
Maar daar zitten ze nog niet aan, bijlange niet.
Het is Herfst (depri) en de corona cijfers stijgen zeer snel.
Ik hoor de ene toffe uitspraak na de andere momenteel (Skieen deze winter, vergeet het... / Zomer 2022 zal weer niks worde / ...)

Komt dus wel goe :cool:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.046
Ik zou inderdaad ook denken dat nogal wat mensen waarachtig zijn om nu (we zijn nog steeds 'maar' oktober) al een ticket te kopen voor komende zomer. In een normale aanloop begint het aankondigen enzo maar pas. Ik zou aan de curatie van de namen denken dat we niet echt London Grammar moeten verwachten met Whispering Sons, Sleaford Mods en uiteraard Placebo heb je toch nét iets donkerdere muziek voor Cave al weet je met dit soort events nooit natuurlijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Ik zou inderdaad ook denken dat nogal wat mensen waarachtig zijn om nu (we zijn nog steeds 'maar' oktober) al een ticket te kopen voor komende zomer. In een normale aanloop begint het aankondigen enzo maar pas. Ik zou aan de curatie van de namen denken dat we niet echt London Grammar moeten verwachten met Whispering Sons, Sleaford Mods en uiteraard Placebo heb je toch nét iets donkerdere muziek voor Cave al weet je met dit soort events nooit natuurlijk.
Arme Lana :/
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.566
Kan ook gewoon zijn dat ze het fout hebben en dat de Monkeys op de tweede classic staan.

Co headliner voor Bruce Springsteen of The Rolling Stones zou logischer zijn.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Lijkt me ook sterk dat AM gaat co-headen voor een andere band nu opeens. Zonder nieuw album, die gaan echt nog niet touren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Zoals ik het begrepen heb wordt Springsteen een eigen concert op het terrein van Werchter ergens rondom de data van de verschillende Werchter festivals vanwege de faciliteiten die dan beschikbaar zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.426
6.088
Adele (niet echt Classic natuurlijk) of Rolling Stones dan?
Of Elton John of Robbie Williams?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken