TW Classic 2022 met Nick Cave

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Crowded House zal alleszins geen plaats meer innemen op beide line-ups, 16/06/22 in de Lotto Arena.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kan België overslaan, met maar 1 Benelux show...
5 UK shows, 5 Scandinavische shows, 5 in Italië en 4 in Spanje als uitzondering, van een stuk of 30...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ah zo. Dus dan alleen Goffert of ArenA oid in de Benelux. Zie dat zo 123 niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Zou Belgie ook wel aandoen als hij tourt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Weetje: in 2012 was het de bedoeling om Springsteen in Gent neer te zetten (op het Sint Pietersplein waar ook al Björk, Prince, Leonard Cohen, Massive Attack, Ennio Moricone stonden, om mijn hoek!), maar dat is afgesprongen doordat het ook Gentse Feesten waren en er te weinig politiemensen beschikbaar waren.

Volgend jaar mag hij alsnog gerust naar de Mooiste Stad Ter Wereld afreizen hoor. ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb al het vaker gesuggereerd maar Springsteen zou eerst wel eens kunnen touren in Amerika en Australië en pas in 2023 Europa aandoen met zijn nieuwe tour. Stel dat hij in maart zou starten met een leg in Amerika moeten die data toch wel snel gaan komen. Hij zou dan na 3 maanden Europa kunnen aandoen maar hij zou ook de zomer in Amerika kunnen blijven. Zo raar is dat ook niet...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik heb al het vaker gesuggereerd maar Springsteen zou eerst wel eens kunnen touren in Amerika en Australië en pas in 2023 Europa aandoen met zijn nieuwe tour. Stel dat hij in maart zou starten met een leg in Amerika moeten die data toch wel snel gaan komen. Hij zou dan na 3 maanden Europa kunnen aandoen maar hij zou ook de zomer in Amerika kunnen blijven. Zo raar is dat ook niet...
Dat zou wel raar zijn, want juni, juli zijn de maanden dat ie in Europa is. Aug, september stadions in de VS. zo is het vele tours gegaan.
En juni, juli 2022 niks doen is niet logisch, niemand wordt er jonger op
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ja weet ik maar misschien heeft corona ook wel wat roet in het eten gegooid mbt de planning van een tour.
Zo heel vreemd is het ook weer niet om eerst een volledige tour in Amerika af te werken voor hij ergens anders naar toe trekt. Maar het ligt niet in de lijn der verwachting, dat klopt.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ja weet ik maar misschien heeft corona ook wel wat roet in het eten gegooid mbt de planning van een tour.
Zo heel vreemd is het ook weer niet om eerst een volledige tour in Amerika af te werken voor hij ergens anders naar toe trekt. Maar het ligt niet in de lijn der verwachting, dat klopt.
Punt is gewoon dat financieel gezien Europa meer oplever dat een VS tour.
VS tour is voornamelijk de steden die rond die I95 liggen, of te wel vnl Oostkust, en dan van Boston tot Miami.
Westkust en "binnenland" is nagenoeg geen afzetmarkt, hij vult daar "slechts" indoor zalen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Ik begin steeds meer en meer te vermoeden dat Elton John weleens die tweede TW Classic dag zou kunnen headlinen. Zojuist werd er een BST show gedeeld en hij staat vermoedelijk ook op Glastonbury als headliner. Dus zijn productie past op festivalpodia.

En in tegenstelling tot NL is er voor 2022 nog geen Belgische datum bekend. En natuurlijk het allerbelangrijkste: zijn tourdata hebben nog gaten voor een show in Werchter.

Ik ben voor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gaan zijn shows in het Sportpaleis volgende maand door? Als die worden uitgesteld naar 2022 lijkt de kans me wel heel klein.

Ik ben ook voor. In Ziggo in 2019 waren hij en band fantastisch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Gaan zijn shows in het Sportpaleis volgende maand door? Als die worden uitgesteld naar 2022 lijkt de kans me wel heel klein.
Hoezo? In NL is er toch ook gewoon een nieuwe show bekend gemaakt voor 2022, los van de al geplande Ziggo show?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
In Nederland staat hij volgens mij alleen 1x in Gelredome. Als de Sportpaleis concerten naar 2022 wordt uitgesteld zou Elton als hij ook op TW Classic staat 3x in Belgie optreden in 2022. Is dat niet wat veel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken