TW Classic 2022 met Nick Cave

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Guns N Roses op 9 juni doet momenteel de ronde.

Hmmmm…

Wordt nergens gezegd dat het onder de vlag van TW Classic is. Ik verwacht een los concert van GnR op de Werchterweide (zie ook AC/DC) en dan een TW Classic het weekend voor RW.

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
mattman wrote:
Guns N Roses op 9 juni doet momenteel de ronde.

Hmmmm…


Wordt nergens gezegd dat het onder de vlag van TW Classic is. Ik verwacht een los concert van GnR op de Werchterweide (zie ook AC/DC) en dan een TW Classic het weekend voor RW.

Inderdaad. http://damusic.be/telex/guns-n-roses-niet-naar-graspop-wel-naar-werchter-3780.html

Ik verwacht ook een los concert. En The Rolling Stones op TW Classic.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Guns N Roses 24 juni op TW Classic.. zal weer gezellig worden vrijdag om kaarten te scoren.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Vorig jaar 65.000 tickets om uitverkocht te raken, zal wel effe duren dus.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Was het 2014 niet met Rolling Stones binnen no time uitverkocht?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Laatste keer dat de Stones kwamen was het wel direct uitverkocht.
De 2keer dat den Bruce er was, was het telkens +/-1maand voor het concert pas uitverkocht.

een referentiepunt ? moeilijk te zeggen natuurlijk :)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Ik verwacht dat de tickets wel rap zullen gaan.
Echt geen gedacht van hoe groot hun fanbase in Belgie is...
Dacht in 2013 dat de Bruce ook direct ging uitverkopen aangezien het de eerste passage in werchter was.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?

Al zetten ze K3 ervoor, ik moet er bij zijn. .. Ik heb toch maar tickets in de presale gekocht. Verminderd de stress vrijdag iets :)
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?

Je zal moeten hopen ja.
Maar wees gerust, die dagvulling is altijd wel aangepast aan de headliner. Zal allemaal rock zijn. Zo zie ik ze een Saxon wel boeken bijvoorbeeld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Hmmm. Vrienden van mij willen ook gaan. Ik wacht toch liever af of ze er nog iets tofs voorzetten. Ik hoor meer slecht verhalen dan goede over hun shows en 95 euro is een pak geld voor 1 act.

Ben geen gigantisch fane van Guns en AC/DC viel me dit jaar ook fel tegen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
WeckoJ wrote:
Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?


Je zal moeten hopen ja.
Maar wees gerust, die dagvulling is altijd wel aangepast aan de headliner. Zal allemaal rock zijn. Zo zie ik ze een Saxon wel boeken bijvoorbeeld.

De vorige keer stond Lana Del Rey voor Bruce Springsteen...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De vraag is vooral wat ze kunnen boeken zonder in het vaarwater van Graspop te komen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Why ?
Ik gok er toch op dat er enkele bands in dit voorprogramma gaan komen die ook op Graspop spelen...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
WeckoJ wrote:
Krijgen we trouwens al te horen wie er nog meer staan of moet je maar gewoon je kaartjes kopen voor GnR en dan maar hopen dat er nog wat leuks voor staat?


Je zal moeten hopen ja.
Maar wees gerust, die dagvulling is altijd wel aangepast aan de headliner. Zal allemaal rock zijn. Zo zie ik ze een Saxon wel boeken bijvoorbeeld.

Tja, dit is toch meer een GNR concert dan een losstaand festival. Dus wie er voor staan, zal 90% van de bezoekers niks uitmaken.
Prijs van TW classic is btw goedkoper dan hun optreden op woensdagavond in het Goffertpark.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Prijs van TW classic is btw goedkoper dan hun optreden op woensdagavond in het Goffertpark.

Dat zal wel komen omdat een groot deel van de infrastructuur er al staat voor RW. Goffertpark moet geheel van niks opgebouwd worden. Scheelt natuurlijk ook maar 4euro.

Ik ben op TW Classic en Goffertpark geweest en vond het overdag op TW Classic chiller door lekker wat bandjes te luisteren maar stond vervolgens in een mega file op de weg naar buiten. Goffertpark zijn de auto's overal verspreid door de omgeving en kon ik zo wegrijden. Ik weet niet hoe het dit jaar zit maar wat erg chill was op TW Classic was dat ik een bandje voor het eerste vak kon halen door er vroeg te zijn en vervolgens heb ik de hele dag lekker buiten het eerste vak op het gras gezeten. Vlak voor het begin naar het eerste vak en daar een mooi plekje gepakt.

GNR wordt Goffertpark voor mij maar dat komt omdat ik tegenwoordig in Nijmegen woon :) Lekker op de fiets.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Hopelijk pakken ze dit festival beter aan dan vorig jaar. Toen stond er echt gewoon véél te veel volk op het terrein. Het viel echt op. Ik hou wel van een bepaalde drukte, maar toen was het echt onaangenaam. Gelukkig was het optreden van Springsteen wél de moeite waard. :)

Rock Werchter (de 4daagse) was zelfs nog een pak rustiger. Natuurlijk helpt het niet als iedereen zijn pickniktafel gaat meepakken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken