Top 2000

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
3.839
268
Voor de gein zomaar eens wat nummers van Coldplay opgezocht.
Something just like this, God put a smile upon your face, A head full of dreams en Hymn for the weekend zijn bv nummers die de laatste jaren toch wel een zekerheidje waren in de lijst. De laatste stond in 2016 nog op nr 522.
Nu zijn deze nummers uit de lijst verdwenen…. Ook het nieuwe higher power staat er niet in.

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
3.756
95
Voor de gein zomaar eens wat nummers van Coldplay opgezocht.
Something just like this, God put a smile upon your face, A head full of dreams en Hymn for the weekend zijn bv nummers die de laatste jaren toch wel een zekerheidje waren in de lijst. De laatste stond in 2016 nog op nr 522.
Nu zijn deze nummers uit de lijst verdwenen…. Ook het nieuwe higher power staat er niet in.
Ik denk dat Coldplay toentertijd echt populairder was. Met dat hele corona gedoe en een aantal jaren geen live optredens kan ik dit wel begrijpen. Ik denk dat er dit jaar meer classics in het algemeen in staan.

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
3.839
268
Ik denk dat Coldplay toentertijd echt populairder was. Met dat hele corona gedoe en een aantal jaren geen live optredens kan ik dit wel begrijpen. Ik denk dat er dit jaar meer classics in het algemeen in staan.
Ik mag het hopen!!

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.230
145
Bankzitters - Stapelgek staat er in, schiet mij maar lek…
Hoe dan? Ken dit nummer niet eens, en heb hier echt niemand op zien stemmen. Porcupine Tree zie ik echt op heel veel lijstje bijkomen. Maar zal wel mijn groep zijn, waar ik in zit.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
5.648
1.509
Hoe dan? Ken dit nummer niet eens, en heb hier echt niemand op zien stemmen. Porcupine Tree zie ik echt op heel veel lijstje bijkomen. Maar zal wel mijn groep zijn, waar ik in zit.
Even opgezocht, maar het ziet ernaar uit dat hun doelgroep (het zijn YouTubers) van, zeg 10-15 jaar, erop heeft gestemd.

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.230
145
Even opgezocht, maar het ziet ernaar uit dat hun doelgroep (het zijn YouTubers) van, zeg 10-15 jaar, erop heeft gestemd.
Ja, wij zitten in onze eigen bubbel en zij ook. Het is natuurlijk ook al langer aan de gang dat Youtubers/influencers/tiktok hypes invloed hebben op liedjes, hits en dus ook eindlijsten. Heel jammer, want er is zo veel betere muziek te ontdekken op de achtergrond. Daarnaast heeft iedereen de afgelopen jaar thuis gezeten en wordt op de bank (lees internet filmpjes) muziek ontdekt. Geen festivals, evenementen, avondjes uit heeft hier heel erg invloed op heeft mijn gevoel.

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
23
12
Toch is het zo dat npo radio 2 vaak zulke dingen er uit filtert. Zo ook bij fan groepen die massaal mensen oproepen om te stemmen op een bepaald nummer

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
6.669
1.018
Paar jaar geleden kwam ook op die manier de Pokemon Theme Song de top 2000 binnen. Vorig jaar stond die er nog steeds in. Op nummer 186.

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
23
12
Paar jaar geleden kwam ook op die manier de Pokemon Theme Song de top 2000 binnen. Vorig jaar stond die er nog steeds in. Op nummer 186.
Zeker waar, maar dat zijn ze sinds dien een beetje tegen aan het houden als ik het goed gehoord heb. Toen was het voor het eerst en dus ludiek, hierop probeerden heel veel groepen zoiets

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
3.839
268
Ik heb eigenlijk nog niet echt naar de lijst gekeken. Zijn er er nog aangename verrassingen?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken