Ticketswap tips

Romy Draaijer

Nieuw lid
15 jun 2021
3
0
Hoi!

Ik ben met hart en ziel opzoek naar een kaartje voor lowlands! Ik krijg helaas de notificaties van ticketswap altijd te laat (of helemaal niet) binnen, ook de notificaties om mee te doen aan de lotingen. Iemand ervaring met ticketswap en tips?

Alvast heel erg bedankt!

Romy
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
https://www.ticketswap.nl/help/item/161

Inspanning wordt beloond
:muscle:

Zelfs wanneer je de mogelijkheid om tickets te kopen niet wint, word je beloond met een geluksklavertje
:four_leaf_clover:
. Aan hoe meer loterijen je deelneemt voor een bepaald evenement, hoe meer klavertjes je krijgt. Hoe meer geluksklavertjes jij op zak hebt, hoe groter de kans dat jij wint. Het betekent niet dat degene met de meeste klavers ook altijd wint, maar de winkans krijgt in elk geval een flinke boost. Als je dus écht naar dat evenement wilt, zal je inspanning beloond worden.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Net weer een ticket beschikbaar, zelf inmiddels ruim 40 klavertjes, kaart gaat naar iemand met 21 klavertjes en als je de lijst bekijkt van de deelnemers staan er ook iemand met 79 klavertjes. Lijkt dus echt random te zijn.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik krijg helaas de notificaties van ticketswap altijd te laat (of helemaal niet) binnen, ook de notificaties om mee te doen aan de lotingen.

Sommige telefoons hebben een nogal agressief batterij beheer om de batterij langer mee te laten gaan en daardoor kunnen notificaties vertraagd binnen komen. Ik heb er op mijn Huawai Android telefoon ook last van.
Wat je wel kan doen is per app aangegeven dat deze uitgezonderd moet worden van de batterij optimalisatie.

Staat hier uitgelegd: https://support.google.com/pixelpho...tterijoptimalisatie-ingeschakeld-houden?hl=nl
Niet elke Android heeft deze instelling op exact de zelfde plek in het instellingen menu, maar het geeft wel een idee
 
  • Leuk
Waarderingen: Romy Draaijer

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Sommige telefoons hebben een nogal agressief batterij beheer om de batterij langer mee te laten gaan en daardoor kunnen notificaties vertraagd binnen komen. Ik heb er op mijn Huawai Android telefoon ook last van.
Wat je wel kan doen is per app aangegeven dat deze uitgezonderd moet worden van de batterij optimalisatie.

Staat hier uitgelegd: https://support.google.com/pixelpho...tterijoptimalisatie-ingeschakeld-houden?hl=nl
Niet elke Android heeft deze instelling op exact de zelfde plek in het instellingen menu, maar het geeft wel een idee
Dit klonk geweldig, dus meteen even in de praktijk gebracht, maar helaas. Denk dat het toch echt aan de kant van TicketSwap zit.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Een tip die ik kan meegeven voor ticketswap is, zodra je ziet dat iemand aan het afrekenen is, blijf dan refreshen. Ik heb een aantal keer gehad dat de transactie niet werd afgemaakt en door het uithoudingsvermogen van 20 min non stop refreshen, ik er als eerst doorheen kwam, zodra ze weer beschikbaar waren.

Verder heb ik het idee dat die pushnotificaties voor mij ook altijd te laat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Romy Draaijer

Romy Draaijer

Nieuw lid
15 jun 2021
3
0
Sommige telefoons hebben een nogal agressief batterij beheer om de batterij langer mee te laten gaan en daardoor kunnen notificaties vertraagd binnen komen. Ik heb er op mijn Huawai Android telefoon ook last van.
Wat je wel kan doen is per app aangegeven dat deze uitgezonderd moet worden van de batterij optimalisatie.

Staat hier uitgelegd: https://support.google.com/pixelpho...tterijoptimalisatie-ingeschakeld-houden?hl=nl
Niet elke Android heeft deze instelling op exact de zelfde plek in het instellingen menu, maar het geeft wel een idee
Top, dat ga ik meteen even aanpassen! Dankjewel!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Gisteren nog aan de telefoon gezeten voor TicketSwap....... Het systeem van de loterij werkt nog niet helemaal goed. Dat erkennen ze zelf ook, maar ze bieden mij geen oplossing. Even in een notendop......
Ik ben braaf aan het meedoen en klavertjes aan het verzamelen. Ik had er rond de 40, maar mijn vrouw doet ook fanatiek mee. Dus soms zitten we beide op de bank in dezelfde loterij en dan ziet zij al wie deze heeft of andersom en blijf die bij mij nog maar doordraaien en zie ik nooit de winnaar zeg maar. Da swipe ik de app weg, staat het klavertje er braaf bij de volgende keer en dan zie ik bijvoorbeeld wel wie de winnaar is. Maar goed, op een gegeven moment zie ik een melding dat ik het ticket heb. Maar bij draaide deze nog door en mijn vrouw zag wel een winnaar, maar ik was het niet. Omdat ik ddie melding later kreeg, klikte ik er toch op. te laat, het ticket is al weg....... en ook mijn klavertjes........

Dus aan de teelfoon, we weten dat dit probleem er is en dat je dan de loterij hebt gewonnen, maar geen melding krijgt. Oke, handig en nu? Ja daar kunnen we niks aan doen. En al die klavertjes die ik dan kwijt ben, ja dat is heel moeilijk om die er bij te schrijven. Daar zijn we hard mee aan het werk. Oke, en nu? krijg ik daar nog bericht van hoe jullie dat gaan oplossen voor mij. Ja dat denk ik wel, hoe dan via een persoonlijk bericht of in het algemeen. Nee een persoonlijk bericht...... Die injectie van ruim 8 miljoen, waar hebben ze die ingestoken? Niet in de klantenservice en ook niet in hun automatisering etc.......

Dus dat zeg maar
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Gisteren nog aan de telefoon gezeten voor TicketSwap....... Het systeem van de loterij werkt nog niet helemaal goed. Dat erkennen ze zelf ook, maar ze bieden mij geen oplossing. Even in een notendop......
Ik ben braaf aan het meedoen en klavertjes aan het verzamelen. Ik had er rond de 40, maar mijn vrouw doet ook fanatiek mee. Dus soms zitten we beide op de bank in dezelfde loterij en dan ziet zij al wie deze heeft of andersom en blijf die bij mij nog maar doordraaien en zie ik nooit de winnaar zeg maar. Da swipe ik de app weg, staat het klavertje er braaf bij de volgende keer en dan zie ik bijvoorbeeld wel wie de winnaar is. Maar goed, op een gegeven moment zie ik een melding dat ik het ticket heb. Maar bij draaide deze nog door en mijn vrouw zag wel een winnaar, maar ik was het niet. Omdat ik ddie melding later kreeg, klikte ik er toch op. te laat, het ticket is al weg....... en ook mijn klavertjes........

Dus aan de teelfoon, we weten dat dit probleem er is en dat je dan de loterij hebt gewonnen, maar geen melding krijgt. Oke, handig en nu? Ja daar kunnen we niks aan doen. En al die klavertjes die ik dan kwijt ben, ja dat is heel moeilijk om die er bij te schrijven. Daar zijn we hard mee aan het werk. Oke, en nu? krijg ik daar nog bericht van hoe jullie dat gaan oplossen voor mij. Ja dat denk ik wel, hoe dan via een persoonlijk bericht of in het algemeen. Nee een persoonlijk bericht...... Die injectie van ruim 8 miljoen, waar hebben ze die ingestoken? Niet in de klantenservice en ook niet in hun automatisering etc.......

Dus dat zeg maar
Klinkt inderdaad alsnog alsof het niet helemaal op orde is nog. Inmiddels ben ik gestopt met zo'n 60 klavertjes. We hadden groepstickets en blijkt dat 2 mensen toch niet meekonden door vakantieplannen dus die tickets zijn nu weer bij de mensen voor wie ik op zoek was. Maar blijf uiteraard duimen voor jullie tickets. ?
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Aan de kant van de automatisering lijkt het inderdaad nog niet helemaal in orde (soms te late push-notificatie, soms blijft de loterij hangen en zie je geen winnaar, soms schiet hij naar de homepage van de app na het aanklikken van het pushbericht enz. enz.)

Het systeem an sich lijkt me duidelijk: al die klavertjes zijn lootjes, die bij de loterij in de virtuele grabbelton worden gegooid. Iemand met veel lootjes in de ton heeft meer kans om zijn lootje getrokken te zien worden dan iemand met minder lootjes. Maar dan kan het uiteraard nog steeds zo zijn dat het lootje wordt getrokken van iemand die maar weinig lootjes in de ton heeft.

Ik zit zelf inmiddels op 130 lootjes en heb de loterij zelfs al een keer mogen winnen (toen hij net geïntroduceerd was en ik 25 klavers had verzameld).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken